“Smakløst, ikke verdt pengene!”
Anmeldelse av China House - STENGT

China House
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Smakløst, ikke verdt pengene! Kylling Sweet&sour smakte overhodet ingenting, bare nedlesset av hermetisk ananas i en tynn saus. Innbakt and i appelsinsaus var kun frityr, minimalt kjøtt. Ingen service og de ansatte støvsuger lokalet mens gjestene er tilstede! Autentisk kinesisk interiør. Ok priser men ikke verdt å betale for så dårlig mat

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Annepaa

Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Har du en dag der vann smaker sprit, og magen vrir seg for hvert skritt du tar? Ikke dra på buffe. Spiste én vårrull til prisen av 250 kr. Personalet gjorde et unntak og lot meg skrape sammen resten av innholdet på tallerkenen og ta det med meg hjem. Brukte 80% av besøket på toalettet, turte ikke å dra ut i luftegården. Den ser ut som den er for kriminelle. Tung luft i restauranten, spesielt på en slik dag. Maten jeg tok med hjem var gått fra crispy til blaut på den korte turen.

Om du allikevel skulle utsettes for buffe på en slik ulykkesdag:
Ta det fra Lomen, putt det i lommen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, AntonLomen
Anmeldt 30. november 2019

Fantastisk god mat! Vender alltid tilbake her når jeg er på besøk på hjemlige trakter. Skuffer aldri!

Takk, Squatje
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Var ute etter ett sted å spise og gikk inn, det så ut som de kun hadde takeaway. Bestilte mat og oppdaget at de hadde restaurant med sitteplasser også, men det var en annen inngangsdør.

Spurte om å få sitte der å spise, men fikk ikke. Ble nektet selv om det er samme restaurant.

Så gå inn riktig dør!!

Maten var også smakløs og kjedelig.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, kristinareinertsen
Anmeldt 14. juni 2019

God og smakfull middag som passer for ung og godt voksen. Solid porsjon og fine smaksnyanser. Oppmersom og god service, godt vann til maten.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Jan Olav M