“God mat - trivelig betjening”
Anmeldelse av India Gate

India Gate
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Restauranten er lokalisert på kaien (restaurantområde i byen). Den har fin og lun atmosfære. Hvite duker og lys på bordene. Vi ble møtt av hyggelig betjening som ga god hjelp med menyen.

Vi valgte tandoorikylling i ulike varianter. Fikk servert gode NAN-brød

Veldig fornøyde. Anbefales

Takk, Tengs

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Har vært der flere ganger og alltid vært fornøyd med mat og service. Ellers synes jeg at de har er utrolig godt utvalg med smakfull vegetar/vegan mat. Dette anbefales.

De siste to gangene vi var der var jeg ikke fornøyd med servicen, kelneren var svært ufhøffelig og vi måtte vente utrolig lenge på maten. Håper dette ikke er noe så gjentar seg, da jeg har vært fornøyd med service tidligere. Dette trekker ned i bedømmningen.

Takk, SelinaHill
Manjitgill, Leder  på India Gate, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei, Vi beklager om dere har opplevd sånn og vi skal prøve å gi vår beste neste gang.

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger og er veldig fornøyd med mat og servicen her. Spør de om anbefaling og du blir garantert fornøyd.

Takk, stenatlea
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj en dag midt i uka. God og smakfull mat. Pris var Ok. Stille og fredeleg midt på dagen. God service.

Takk, 984pers
Anmeldt 25. oktober 2018

India Gate har veldig god mat og kan virkelig anbefales!
Her har de lekre Indiske retter, men også gode barnemenyer, i tillegg en flott beliggenhet på kaien i Haugesund.

Takk, HugoB1987

Reisende som så på India Gate, så også på

Har du vært i India Gate? Del dine erfaringer!