“Må besøkes !!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat og stemning. Det var så bra så vi var her to kvelder på rad. Forskjellige retter begge kvelder - alt helt fantastisk.

Takk, janrunaro

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Vi har vært på mange indiske restauranter både i Norge og utlandet. Men her får du alt. Dedikerte servitører som kan behandle sine kunder. Mat som er i toppklasse. Verdt hver eneste krone.

Takk, Morten S
Anmeldt 1. mars 2021 via mobile enheter

Vi var på en kort søndagstur til Haugesund. Benyttet anledningen til å spise middag. Det kan være utfordrende med parkering i Haugesund, men denne gangen fant vi en plass ledig på kaien like ved restaurant India Gate. Vi valgte derfor å spise her. Det er Corona-tider, og derfor utfordrende for restaurantene å holde smittevern reglene til fulle. Jeg synes India Gate klarte oppgaven greit. Vi spritet oss før vi gjekk inn, og da vi forlot restauranten. De hadde et system for å registrere nanbrød/ telefonnr på en app, men det fikk vi ikke til å virke. Skulle gjøre det manuelt, men de kom aldri tilbake på det. Ellers så er restauranten ryddig og ren. Hvite duker på bordet er et pluss. Service var god, og et hyggelig personale. Vi bestilte kylling og mix retter. Det smakte «indisk». Vi hadde nanbrød som tillegg. Til drikke hadde vi to brus. Vi betalte kr 800,- inkl en ca 50 kr i tips. Jeg vurderer maten som gjennomsnitt, og pris litt i overkant. Ellers så kan jeg anbefale restauranten - service og reinslighet.

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, AndersZorn
Anmeldt 30. desember 2020

Kom inn i restauranten, ingen person å se, etter ca 1 minutt kom noen som kunne gi oss bord, full forståelig med mindre bemanning under corona-tiden. Bestilte maten etter hvert. Siden vi selv lager slik mat hjemme og som er langt mer autentisk enn man får på indiske restauranter, så ba vi om å forsøke å gjøre den mer autentisk og med mer krydder.

Etter hvert kom maten og den var dessverre ikke så autentisk og var for mye tilpasset norsk klientell. For oss ble maten en opplevelse hvor maten var under pari. Til og med gratis forrett har vi spist bedre på andre indiske restauranter som retter seg mot norsk klientell.

Det kan hende mange liker maten og at vi blir litt inhabile, men deler i alle fall vår opplevelse.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Adil S
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Nå har vi sittet her i en time og 25 minutter . Det blir spennende å se hva de greier å få til. Slow food....

Dato for besøk: september 2020
Takk, fredrikjf

Reisende som så på India Gate, så også på

Har du vært i India Gate? Del dine erfaringer!