“Lite effektiv Resturant, ok mat”
Anmeldelse av India Gate

India Gate
Vurdert som nr. 4 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ok mat men kan bli bedre, litt mye søtt for min smak.. lang ventetid og manglende oppfølging.. rett og slett lite effektivt servering når en må vente 30min før kelner tar bestilling på drikke.. og 30 mim fra hovedrett er ferdig til dessertmenyen blir utlevert.

Takk, kjetilk801

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig og treig service. Men veldig god mat, når den først kom! Ventet 1 time og 20 min på maten.
Vi booka bord til klokka 20.00 i forkant. Fikk beskjed når vi kom om at vi måtte vente ca 30 min på bordet vi hadde booket. Valgte å sitte inne isteden, hvor vi måtte vente altfor lenge på både mat, service og fikk nesten ikke kontakt med noen som jobbet der.

Takk, Hanne S
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat og stemning. Det var så bra så vi var her to kvelder på rad. Forskjellige retter begge kvelder - alt helt fantastisk.

Takk, janrunaro
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Vi har vært på mange indiske restauranter både i Norge og utlandet. Men her får du alt. Dedikerte servitører som kan behandle sine kunder. Mat som er i toppklasse. Verdt hver eneste krone.

Takk, Morten S
Anmeldt 1. mars 2021 via mobile enheter

Vi var på en kort søndagstur til Haugesund. Benyttet anledningen til å spise middag. Det kan være utfordrende med parkering i Haugesund, men denne gangen fant vi en plass ledig på kaien like ved restaurant India Gate. Vi valgte derfor å spise her. Det er Corona-tider, og derfor utfordrende for restaurantene å holde smittevern reglene til fulle. Jeg synes India Gate klarte oppgaven greit. Vi spritet oss før vi gjekk inn, og da vi forlot restauranten. De hadde et system for å registrere nanbrød/ telefonnr på en app, men det fikk vi ikke til å virke. Skulle gjøre det manuelt, men de kom aldri tilbake på det. Ellers så er restauranten ryddig og ren. Hvite duker på bordet er et pluss. Service var god, og et hyggelig personale. Vi bestilte kylling og mix retter. Det smakte «indisk». Vi hadde nanbrød som tillegg. Til drikke hadde vi to brus. Vi betalte kr 800,- inkl en ca 50 kr i tips. Jeg vurderer maten som gjennomsnitt, og pris litt i overkant. Ellers så kan jeg anbefale restauranten - service og reinslighet.

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, AndersZorn

Reisende som så på India Gate, så også på

Har du vært i India Gate? Del dine erfaringer!