“God mat - forferdelig service”
Anmeldelse av India Gate

India Gate
Vurdert som nr. 4 av 63 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 4 stk som spiste her. To av oss fikk en helt annen rett enn den vi bestilte. Personalet beklaget ikke og var veldig lite møtekommende for å fikse det. Retten vi fikk var dyrere enn den vi hadde bestilt og de ville ha oss til å betale fullpris for alt. Det var også andre besøkende som fikk feil bestilling og dårlig service av personalet.

Eneste bonus var at maten var god, i hvert fall for de av oss som fikk det vi bestilte.

Takk, Oyvilind

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ok mat men kan bli bedre, litt mye søtt for min smak.. lang ventetid og manglende oppfølging.. rett og slett lite effektivt servering når en må vente 30min før kelner tar bestilling på drikke.. og 30 mim fra hovedrett er ferdig til dessertmenyen blir utlevert.

Takk, kjetilk801
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig og treig service. Men veldig god mat, når den først kom! Ventet 1 time og 20 min på maten.
Vi booka bord til klokka 20.00 i forkant. Fikk beskjed når vi kom om at vi måtte vente ca 30 min på bordet vi hadde booket. Valgte å sitte inne isteden, hvor vi måtte vente altfor lenge på både mat, service og fikk nesten ikke kontakt med noen som jobbet der.

Takk, Hanne S
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat og stemning. Det var så bra så vi var her to kvelder på rad. Forskjellige retter begge kvelder - alt helt fantastisk.

Takk, janrunaro
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Vi har vært på mange indiske restauranter både i Norge og utlandet. Men her får du alt. Dedikerte servitører som kan behandle sine kunder. Mat som er i toppklasse. Verdt hver eneste krone.

Takk, Morten S

Reisende som så på India Gate, så også på

Har du vært i India Gate? Del dine erfaringer!