“Kjempebra”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021

India Gate Haugesund bør absolutt oppleves, fantastisk god mat, i gode omgivelser. Stopper aldri å komme her

Takk, elinaorke

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Jeg ble møtt med et smil og tilbud om hjelp med å velge fra menyen. Maten var god og servicen topp. Anbefales på det varmeste!

Takk, Silje H
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi ventet nesten en time før vi i det hele tatt fikk bestille mat og drikke. Ventet lenge på bestillingen og fikk beskjed om at noe takeaway bestilling gikk foran vår bestilling. Snart halvannen time uten mat. Nå går vi snart!!!

Takk, Helgeu
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte lunsj Corma og Butter Chiken. Vi var her 16:00 på en torsdag og fikk flott service maten vi bestilte og raskt levert. Her vil jeg komme tilbake. Dette er den tredje beste indiske restauranten jeg har vert på i Norge. Anbefales.

Takk, HenningStrauss
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var 4 stk som spiste her. To av oss fikk en helt annen rett enn den vi bestilte. Personalet beklaget ikke og var veldig lite møtekommende for å fikse det. Retten vi fikk var dyrere enn den vi hadde bestilt og de ville ha oss til å betale fullpris for alt. Det var også andre besøkende som fikk feil bestilling og dårlig service av personalet.

Eneste bonus var at maten var god, i hvert fall for de av oss som fikk det vi bestilte.

Takk, Oyvilind

Reisende som så på India Gate, så også på

Har du vært i India Gate? Del dine erfaringer!