Karmøys beste Vestkant.

Nydelig. Ta med bøtter og spader, frisbee og ball, og nyt lunsjen i fineste sand. Feir St.Hans... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Tabadabadamdamdei
Åkrasandene.

Anmeldt 12. februar 2019
livgladlaks
Haugesund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Haugesund
Kjerag Autumn Hike
2 anmeldelser
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Jeg går ofte tur her. Det er godt å gå på sanden. Det er lite snø eller glatt. Og det er vakkert. Både i fint og dårlig vær. Jeg synes det er et av de fineste stedene i vårt distrikt. Jeg går ofte med en venninne eller min mann, eller jeg går alene.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, livgladlaks
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

En flott sommer dag med god temperatur på land og i havet.
Flott og fin strand. Savner tilbud om ulike aktiviteter og kanskje solsenger.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, LBSNORWAY
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

På åkrasanden får en Nordsjøen rett inn. Nydelig plass med lang sandstrand og turvei rett oppforbi stranden. Badeplass på sommeren og tur/rekreasjon plass resten av året.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, dolimit
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fine sandstrand og klart van. Forventer man bare for eks. I Karibik. Do og dus er også i nærheten og korte vei til parkeringsplass.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Dirk M
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Deilige rene hvite strender mot havgapet med artige tunge gode strandstoler i spenstige farger - en fryd for øyet. Neste gang skal jeg ha med en god bok.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, jantesays