StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Rent og pent på doer, felles kjøkken og på hytta vi fikk tildelt. 521 kr for en natt - det syns vi var en bra pris. Flott å gå langs vannet og bort til Haraldshaugen. Hytta hadde også en liten uteplass, og det var gratis parkering. God service. Lov med dyr!

2  Takk, kjersti0
Adrian Thomson, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Tusen takk Kjersti for fin tilbakemelding. Hyggelig å lese at du hadde er fint opphold her hos oss. Ha en fin sommer videre.

Anmeldt 5. november 2019

Kona og jeg ankom Haraldshaugen Camping på 2 stk MC. Bakpå sitter jentene. Vi blir tatt veldig godt imot. Får hjelp med sengetøy, og henvist til en flottt hytte. Hun som stod i resepsjonen anbefalte restuarant i sentrum som viste seg å være innertier. Fine fasiliteter. Rent og pent. Vakre omgivelser.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, A1189FZtoml
169adriant, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Skulle ligge her 2 netter, men ble 3 siden vi likte oss så godt.
Topp service fra hyggelige folk i resepsjonen.
Jeg meldte i fra om at vann kranen nede ved bobilene ikke virket. I løpet av kort tid var det i orden.
Nært sentrum og mulighet til å leie små el biler til en gunstig pris.
Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, dagivarl2019
169adriant, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Tusen takk Dag Ivar for din tilbakemelding. Hyggelig å lese at dere trivdes.

Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Haraldshaugen camping ligger flott til nær havet, fine og velholdte hytter i ulik størrelse. Rent og pent overalt. Nærhet til Haraldshaugen Nasjonalmonument og kort vei til Haugesund sentrum. Fine gåveier langs havet. Veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, henningsol
169adriant, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2019

Tusen takk Henning. Hyggelig å lese at du hadde det fint her hos oss.

Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Bobilferien blir ekstra hyggelig når vi camperer på en koselig velutstyrt, ren og pen campingplass med hyggelig betjening, mange muligheter for utflukter både på sykkel, med beina og bil. Campingplassen låner også ut el-sykler og el-biler.
I tillegg fikk vi vasket klær. Kort vei til butikk, 400 meter) så vi fikk kjøpt ferske rundstykker til frokost.
Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, eveanitasandk
169adriant, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Tusen takk Eva for flott tilbakemelding. Hyggelig å høre at dere hadde det fint her hos oss. Håper på å se dere igjen.