eDreams
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Her fant vi oss fort til rette. Nydelig utsikt og nydelige turmuligheter like ved. Servicen er på topp, enkelt å finne ansatte som var behjelpelige og høflige. Alltid ryddig og rent. Standarden på rengjøringen av sanitære områder var helt eksepsjonell.
Dette er en topp campingplass som jeg gjerne anbefaler. Vi ble en ekstra natt bare fordi det var så flott og vi trivdes så godt. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 553ninah
Adrian Thomson, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk Nona for flotte ord. Hyggelig å lese at vår innsats blir satt pris på og at dere hadde det fint her hos oss.

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Ankom campingplassen litt sent på dagen - ble møtt av en meget hyggelig innehaver. Alt var på stell - koslig hytte med alt man trenger. Fikk intrykk av at renhold og hygiene var forsterket i disse pandemitider, pluss for det. Personalet var alltid tilgjengelig, hytte og beliggenhet var bra. Ryddig og velholdt - så vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 17stigb
Adrian Thomson, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Hyggelig å lese at du hadde et fint opphold hos oss og håper på å se deg her igjen.

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Fin camping med fine fasiliteter. Nær sjøen og flott utsikt. Butikk i nærheten. Hyggelig betjening. Toaletter ble vasket kontinuerlig. Savnet håndsprit ved servicebygget. Fin gangsti fra campingen inn til byen langs sjøen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Elin B
Adrian Thomson, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Hei Elin. Talk for tilbakemelding. Det er håndsprit inne og utenfor service byggene. Kom innom resepsjonen og spør oss neste gang ;-)

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Rent og pent på doer, felles kjøkken og på hytta vi fikk tildelt. 521 kr for en natt - det syns vi var en bra pris. Flott å gå langs vannet og bort til Haraldshaugen. Hytta hadde også en liten uteplass, og det var gratis parkering. God service. Lov med dyr!

2  Takk, kjersti0
Adrian Thomson, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Tusen takk Kjersti for fin tilbakemelding. Hyggelig å lese at du hadde er fint opphold her hos oss. Ha en fin sommer videre.

Anmeldt 5. november 2019

Kona og jeg ankom Haraldshaugen Camping på 2 stk MC. Bakpå sitter jentene. Vi blir tatt veldig godt imot. Får hjelp med sengetøy, og henvist til en flottt hytte. Hun som stod i resepsjonen anbefalte restuarant i sentrum som viste seg å være innertier. Fine fasiliteter. Rent og pent. Vakre omgivelser.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, A1189FZtoml
169adriant, Eier på Haraldshaugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding.