“App og meny samsvarer ikke”
Anmeldelse av Samson Restaurant & Bar

Samson Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 44 av 63 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 11. juli 2020

Vær obs på at teksten på app'en du må bruke når du bestiller, ikke nødvendigvis samsvarer med "papir-menyen". Jeg valgte meg en vegan-burger fordi det ifølge appen fulgte med guacamole. Men det fikk jeg ikke, for på "papir-menyen" fulgte ikke det med, sa kelneren. Han var ikke klar over misforholdet før jeg påpekte det. Noe guacamole fikk jeg aldri.
Jeg synes ikke det er en kjempestor brøler, men like fullt, jeg forventet en unnskyldning. Det fikk jeg ikke. Heller ikke en kaffe eller dessert som plaster på såret. Det er uklok oppførsel - ofte er det ikke mer som skal til før kunden aldri mer kommer tilbake.

Takk, Inger U
Liknes, Marketing på Samson Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Vi har hatt noe trøbbel med skifte av menyer og det som ofte fremstår som en liten sak for oss blir ofte veldig feil for dere som kunder! Vi beklager på det sterkeste opplevelsen dere hadde og takker for at du tok deg tid til å utdype. Send oss gjerne en PM melding på vår Facebook side så skal vi fikse både dessert og kaffe til dere!

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nesten 60 minutter er alt for lang tid å vente på maten. Ok meny og grei beliggenhet, men det hjelper lite når maten aldri kommer.

Takk, ninae833
Liknes, Markedsføring på Samson Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Det er alt for lenge å vente 60 minutter på maten og det kan vi bare beklage!

Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

2stk blide ansatte, der resten av dei ansatte virka sure og lei. Servitøren vår framsto som om at ho hata jobben sin. Og ga ikkje god nok service til oss. Bestilte drikke og mat, der me fekk feil drikke og feil type mat. I tillegg var kjøttet på eine biffen berre ein klump med brusk og feitt. Klagde på dette, servitøren sa at dette var ikkje deiras feil da det var slik dei fekk sendt biffen ifra leverandør i Oslo. Ingen komp eller tilbud om ny tallerk.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, sondreoersal

Slik skal det selfølgelig ikke være og vi kan bare beklage! Jeg tar din tilbakemelding videre og takker også for at du tok deg tid til å utdype din opplevelse!

Anmeldt 10. oktober 2018

Vi ville ha noe enkelt og kjapt før konsert. Samson var perfekt valg denne kveld.
Maten var veldig god (ble mett og )servicen var super hele tiden vi var der. Behagelig bakgrunnsstøy (kunne prate) Maten kom veldig raskt på bordet. Vi gikk veldig fornøy derfra.

Takk, EINAR INGE L
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er faste gjester på samson.
Alltid smilene personale, maten er god og prisene er greie.
Nattlivet er alltid bra, god musikk og god stemmning.

Takk, MariusLL

Reisende som så på Samson Restaurant & Bar, så også på

Haugesund, Rogaland

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Samson Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!