“Forferdelig service”
Anmeldelse av Samson Restaurant & Bar

Samson Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 49 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 14. august 2021

Bestilte en pasta og fikk hår i den, merket det ikke før jeg var 3/4 ferdig og sa det til sjefen der men hun ignorerte meg første gang så jeg måtte si det til en servitør som fikk sjefen til å komme bort igjen og hun sa hun hadde refundert det, men jeg har enda ikke fått pengene. Så hun løy. Er hun gamle sjefen. Og måten hun snakte til meg på var svart uhøffelig

1  Takk, Mordi123

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte mat og drikke via app, og så begynte ventingen. Etter ca 20 min kom drikke - 3 øl og en Pepsi Max. Etter godt over en time etter bestilling kom endelig maten - og da hadde vi etterspurt den 2 ganger. Og vi er ikke i en stappfull og travel restaurant.

Fish’n chips var bra
Moule frite smakte godt, men stor andel av skjellene som ikke var åpnet
Pastaretten ok
Entrecôte på planke, var ganske tørr i kantene

Takk, 599bentel
Anmeldt 30. juni 2021

Ok steikt kjøtt/protein, ok tomater og squash. Ellers veldig trist planke. Servert på en sprukket skjærefjøl, så saus og safter fra proteinet rant utover bordet. Shampignon fra boks - holder ikke.
Hyggelig betjening og nyydelig beliggenhet!

Takk, Vossasolfrid
Anmeldt 7. mars 2021

Anbefales ikke, dette er ikke noe restaurant
Flere ord er ikke nødvendig, synes synd på betjening.
Ledelse bør se på som en utfordring å gi klare retningslinjer for bemanning.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, juanluisc329
Anmeldt 30. desember 2020

Ble ønsket velkommen av en hyggelig medarbeider (medarbeider nr 1). Så kom en annen medarbeider (la oss kalle han medarbeider nr 2) og tok bestillingen. Så kom medarbeider nr 1 og spurte om vi hadde bestilt, joda, det hadde vi. Etter en stund som ble opplevd som lang med tanke på de enkle rettene vi hadde bestilt og at det ikke var så mange andre gjester i lokalet så kom maten. Maten var ganske gjennomsnittlig og hadde for mye olje i fisken og det bevitner dårlig håndverk. Mens vi spiste så kom medarbeider nr 1 og 2 om hverandre for å spørre om maten var god...tenker de kunne koordinert bedre og kun hatt en medarbeider å forholde oss til.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Adil S

Reisende som så på Samson Restaurant & Bar, så også på

Haugesund, Rogaland

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Samson Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!