“Fint sted på brygga”
Anmeldelse av Il Forno

Il Forno
Vurdert som nr. 6 av 62 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: IL FORNO betyr «Ovnen». I vår restaurant bakes pizzaen i en unik steinovn fra Italia. I tillegg til pizza serverer vi en stor pastameny samt mange tradisjonelle hovedretter fra Italia. For at du skal kunne nyte den originale smaken, importerer vi de fleste av våre råvarene direkte fra Italia. Du får eksempelvis kun ekte mozzarellaost på pizzaen. Alle våre sauser er egenproduserte etter tradisjonsrike oppskrifter. Velkommen til en italiensk opplevelse. Vi har alle rettigheter. Hos oss kan du også bestille take away! I 2. etasje finner på Il Forno finner du et flott selskapslokale. Her kan vi dekke opp til 100 personer. Lokalet er meget godt egnet til fødselsdager, firmafester, julebord m.m.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her og alle var godt fornøyd med maten. Pasta var fint tilberedet, pizza var sprø og fin og tapas tallerken hadde mange gode smaker. Kun en servitør på jobb da vi kom som gjorde sitt ytterste for å plassere gjester, ta i mot bestillinger å servere. Dette gjorde selvsagt at det tok tid å bestille og å få mat på bordet, men solen skinte og servitøren var blid og jobbet så effektivt hun kunne, så vi mistet ikke humøret av den grunn.

Takk, Odd S

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bra lokalisert restaurant ved sjøen. Flott å sitte ute og spise når solen skinner. Men maten var ikke noe å skryte av. Helt Ok pasta, med litt lite krydder og litt smakløs pizza. Men til den prisen, helt Ok.

Takk, vicmold_bass
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat! Nydelig carbonara og alforno.
Vin menyen var så som så. Men maten var 100 av 100 mulige !
Har spist mye carbonara i mitt liv, men denne var best

Takk, Bjarth
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Ble kjappt mottatt i døra og vist til bord. Litt språk problemer ved bestilling. Fikk en helt grei pizza, men synes at den skal være varm. Fikk ikke spørsmål om maten smakte eller om vi trengte påfyll av drikke.
Hvis du ikke er veldig sulten hadde jeg prøvd et annet sted

Takk, Marius L
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig servitør. Vi bestilte hver vår pizza og vi var veldig fornøyde.

Rask servering og flott lokale.

Dato for besøk: april 2021
Takk, kathrinekk

Reisende som så på Il Forno, så også på

Har du vært i Il Forno? Del dine erfaringer!