“God mat på fint sted”
Anmeldelse av Il Forno

Il Forno
Vurdert som nr. 6 av 63 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: IL FORNO betyr «Ovnen». I vår restaurant bakes pizzaen i en unik steinovn fra Italia. I tillegg til pizza serverer vi en stor pastameny samt mange tradisjonelle hovedretter fra Italia. For at du skal kunne nyte den originale smaken, importerer vi de fleste av våre råvarene direkte fra Italia. Du får eksempelvis kun ekte mozzarellaost på pizzaen. Alle våre sauser er egenproduserte etter tradisjonsrike oppskrifter. Velkommen til en italiensk opplevelse. Vi har alle rettigheter. Hos oss kan du også bestille take away! I 2. etasje finner på Il Forno finner du et flott selskapslokale. Her kan vi dekke opp til 100 personer. Lokalet er meget godt egnet til fødselsdager, firmafester, julebord m.m.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var plutselig sultne,og gikk forbi dette stedet. Var fristende med italiensk,og dette kunne de.smakfull pizza med en veldig grei beliggenhet på kaien i Haugesund. Vi kommer innom igjen ved neste tur til Haugalandet

Takk, 24trulsg

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og spesielt blåskjell laget på Italiensk vis var også denne gangen fantastisk.
Hyggelig betjening og rene, pene lokaler og toaletter

Takk, 218jarleh
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service!
Kom ikke å spurte hvordan maten smakte, evt om vi ville ha noe mer å drikke.
Pastaen fløt i olje.
De ansatte gikk forbi borde vårt flere ganger, var ikke antyding til å se vår vei. Lokalet var ikke fult, så de burde helt klart å serve oss som var der.

Takk, 662randit
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dette kunne ha vært 5. Men den æren skal kokken ha. Maten var nemlig både smakfull og god. Forretten en caprese innfridde. Det gjorde også secondoen som besto av tortellini med kylling og sort pasta med krabbe.

Servicen derimot sto til 1. ikke et smil å se på de to mannlige servitørene under middagen. Lokalet var ikke fullt, men ingen av dem evnet noen gang gjennom middagen og spørre oss om hva vi synes om maten. Vi følte nærmest vi var til bry da vi ba om regningen. Det ble selvfølgelig ikke noe tips, og ei heller da vi gikk var det noe forsøk på et «velkommen tilbake» eller «takk for besøket».

Oppsummert: Svært god mat, men denne 2. august 2021 sviktet kundevennlighet og service fullstendig!

Takk, jesamund
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire bestilte hver vår pizza. Pizzaen smakte veldig godt. Ellers litt hektisk stemning i restauranten og de ansatte virket overarbeidet. Allikevel kom mat og drikke raskt på bordet. Restauranten ligger hyggelig til på kaia i Haugesund.

Takk, tberg4

Reisende som så på Il Forno, så også på

Har du vært i Il Forno? Del dine erfaringer!