“Herlig mat og atmosfære”
Anmeldelse av Il Forno

Il Forno
Vurdert som nr. 6 av 62 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: IL FORNO betyr «Ovnen». I vår restaurant bakes pizzaen i en unik steinovn fra Italia. I tillegg til pizza serverer vi en stor pastameny samt mange tradisjonelle hovedretter fra Italia. For at du skal kunne nyte den originale smaken, importerer vi de fleste av våre råvarene direkte fra Italia. Du får eksempelvis kun ekte mozzarellaost på pizzaen. Alle våre sauser er egenproduserte etter tradisjonsrike oppskrifter. Velkommen til en italiensk opplevelse. Vi har alle rettigheter. Hos oss kan du også bestille take away! I 2. etasje finner på Il Forno finner du et flott selskapslokale. Her kan vi dekke opp til 100 personer. Lokalet er meget godt egnet til fødselsdager, firmafester, julebord m.m.
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Maten var raskt levert, og god. ( vi bestilte pizza)
Kundeservicen var god og de var svært hyggelige med oss. Vi opplevde en god atmosfære hele kvelden.

Takk, Sophie N

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og god service! Maten kom overraskende fort på bordet. Plusspoeng for blide ansatte. Pizzaene anbefales på det sterkeste.

Takk, Fridekl
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var plutselig sultne,og gikk forbi dette stedet. Var fristende med italiensk,og dette kunne de.smakfull pizza med en veldig grei beliggenhet på kaien i Haugesund. Vi kommer innom igjen ved neste tur til Haugalandet

Takk, 24trulsg
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og spesielt blåskjell laget på Italiensk vis var også denne gangen fantastisk.
Hyggelig betjening og rene, pene lokaler og toaletter

Takk, 218jarleh
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service!
Kom ikke å spurte hvordan maten smakte, evt om vi ville ha noe mer å drikke.
Pastaen fløt i olje.
De ansatte gikk forbi borde vårt flere ganger, var ikke antyding til å se vår vei. Lokalet var ikke fult, så de burde helt klart å serve oss som var der.

Takk, 662randit

Reisende som så på Il Forno, så også på

Har du vært i Il Forno? Del dine erfaringer!