“Dårlig opplevelse”

Big Horn Steakhouse Haugesund
Vurdert som nr. 47 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Haugesund ligger i «Kråkereiret» ved Risøy-brua med inngang fra kaia. Her kan du nyte både et hyggelig måltid og den flotte utsikten over Smedasundet. Restauranten har sitteplasser for inntil 100 personer, samt uteservering på terrassen om sommeren. Egen VIP-avdeling for lukkede selskaper, forretningsmiddager og konferanser.
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte dagens tre retter. Fikk drikke etter kort tid. Etter 45 min venting etterlyste vi maten og fikk beskjed om at den var glemt ut av servitør. Fikk tilbud om å bestille på nytt. Skulle få redusert pris. Etter å ha bestilt på nytt oppdaget vi at det var bananfluer i rødvinen vi hadde fått servert. Da gav vi beskjed til betjening og gikk. Dette levde virkelig ikke opp til forventet standar. Kommer til å tipse Mattilsynet om dette.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, GunnarS589

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

En tur på byen med gode venner og god mat. La oss prøve BigHorn. Fra øyeblikket vi satte foten innforbi til vi gikk, fikk vi virkelig følelsen av at vi ikke var velkomne og bare til bry. Den følelsen er ikke det jeg er villig til å betale for.

Kjøkkenet var raske med maten og alle rettene var smakfulle og gode. Eneste var at biffen var lunken når den kom på bordet.

Så om du klarer så se bort fra servitører som ikke trives med kunder, så kan du få et bra måltid her.

Takk, Jan F
Anmeldt 21. oktober 2018

Bestilte bord til fire personer for en hyggelig kveld med familien, men gikk misfornøyd fra restauranten etter både dårlig service og mat.

Ved ankomst ble vi vist til et bord som det var dekket med en kuvert, fettflekker og smuler. Da jeg kommenterte dette, fikk jeg et surt svar om at "det tok tid å skifte duk". Det var heller ikke mulig å få et av bordene ved siden av som var ledige (og det var heller ingen andre som satt seg der så lenge vi var der!).

Etter å ha ventet på ny duk fikk vi bestilt. Drikkevarene kom kjapt (bla. Pepsi uten kullsyre), men det tok veldig lang tid før maten kom. En av oss spurte om det var mulig å få ketchup. Fikk da et surt svar fra servitøren om at hun "bare hadde to hender", før hun gikk. Etter en stundt måtte vi på ny spørre etter ketchup etter en stund, for hun hadde tydeligvis glemt det ut.

Maten var ikke noe å skryte av. Biffen var ok stekt, men tilbehøret var ikke noe spesielt, og i sum var det et dårlig måltid. Fikk også en følelse av at de helst så at vi gikk snarest etter at vi var ferdige med å spise. Ikke mye kundevennlighet eller serviceinnstilling å spore her.

Alt i alt ble beøsket preget av den elendige servicen. Maten var også under par. Setter aldri mine ben der igjen. Det er nok av gode spisesteder å velge mellom i Haugesund - ikke velg Big Horn Steak House.

2  Takk, Jorunn5786
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Kom sent og bestiller biffsnadder. Har ingen spesielle forventninger bortsat fra at jeg var sulten. 90% potet og 10% kjøtt.

Takk, svot
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Dette var en fantastisk god middag med drikke og dessert
Veldig fornøyd med servicen og hyggelig jenter
Dette kan jeg anbefale

Dato for besøk: august 2018
Takk, 234catoa

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Big Horn Steakhouse Haugesund? Del dine erfaringer!