“Sure servitører”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Gikk ut å spiste med venner på en mandag og har aldri møtt noen så sure servitører. Fikk ikke beskjed om at de var tom for saus og fikk ingen andre alternativ. Når vi ga beskjed om dette, fikk vi et surt svar på at da kunne vi få gratis dessert.

Takk, Irmelin93

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi booket bord på nettet, men da vi ankom hadde de ikke tatt hensyn til dette og intet bord var gjort klart. Satt lenge før en servitør gadd å ta turen bortom bordet for å ta vår drikke bestilling. Etter langt om lenge kommer servitøren tilbake og kunne meddele at brusdispenseren var ødelagt. Etter 1 time og purring på maten kommer den endelig på bordet. Biffen var kald, og medium stekt betyr tydeligvis stekt grå i fargen her på huset. Jeg har sett retter servert på gatekjøkken som har sett mye mer delikat ut enn maten på Big Horn Haugesund. Anbefales ikke før en ny kokk er på plass!

1  Takk, Per Arne T
Anmeldt 12. juli 2020

Stakk innom her en søndags ettermiddag med min kone, ringte først og bestilte bord, da vi ankom fikk vi beskjed om å velge oss plass, da de hadde mye ledig...burde vel lukta lunta allerede . Kunne nå skrevet en roman i lengde av de som skjedde, skal korte det kraftig ned til hva som er det faktiske problem med plassen.
-servitører som tydelig er ufaglærte og ikke interessert i å gi god service
Smile, være imøtekommende, få gjest til å føle seg velkommen og ønsket, her mangler det totalt
- ingen interesse i å gi oss råd på hva vi bestilte, og hva vi fikk, vi bestilte en meksikansk biff m tilbehør, fikk et tørt kjøttstykke med ei skje rømme på toppen...aldri sett makan...nekter tro at en meksikaner har sett noe sånt..
Vi spiste, og gikk for å betale...vi gadd ikke vente til de kom til bordet, det måtte 2 personer til for å få ut en faktura, de tilbød oss 50% rabatt, så sluttsum ble 550kr, jeg betalt 600...setterikke min for der igjen, har vært på denne kjedens restauranter i Sandnes ogBergen tidligere, meget bra, Haugesund, heilt elendig, gå på McDonald’s istedet

Takk, janbP935QY
Anmeldt 25. februar 2020

Haugesund i 100, kom for å spise mat for en 100 lapp, men kommer aldri her igjen.
Servicen var så elendig at jeg aldri har opplevd maken, sur og uhøflig jente/dame som serverte oss!
Aldri opplevd så lite service innstilt før!
Maten var heller ikke noe å Skryte over, en av oss fikk uten saus, biffen var smakløs og kald.
Men alle verst var servicen, maten kostet kun 100 kr, pga kunne vi prøvd igjen! Men med sånn service, kommer vi aldri igjen og vi vil og dele denne erfaringen me vennner og kjente!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Markus1223
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Kjempefornøyd, både med mat og betjening. Veldig hyggelig personale, og entrecoten var perfekt. Kan virkelig anbefale de fløtegratinerte potetene, de er virkelig noe for seg selv. Dette var en topp restaurant-opplevelse. Kommer gjerne tilbake. Anbefales

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Oyvind66

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!