“Meget god biff”

Big Horn Steakhouse Haugesund
Vurdert som nr. 42 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Haugesund ligger i «Kråkereiret» ved Risøy-brua med inngang fra kaia. Her kan du nyte både et hyggelig måltid og den flotte utsikten over Smedasundet. Restauranten har sitteplasser for inntil 100 personer, samt uteservering på terrassen om sommeren. Egen VIP-avdeling for lukkede selskaper, forretningsmiddager og konferanser.
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste et nydelig måltid her. Indrefileten var utrolig mør og perfekt stekt. Tilbehøret var også helt nydelig. En Meget god matopplevelse. Prisen er relativt høy, men siden maten og servicen var så bra, så var det verdt pengene. Flott beliggenhet er det også på restauranten.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, jolleAremark

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn, bestilte den mexikanske indrefilet, fikk noe fullt i trevler. Bakte poteten var kald og uferdig. Ble tilbydd å varme den opp, men ønsker ikke å sitte å vente på å få spise, så takket nei. Pepsi max var død, sikkert dispenser. Veldig skuffende.

Sitter nå med mageknip etter middagen.

Ungene fikk pølse og hamburger, de var fornøyd.

Samboer bestilte vanlig indrefilet og fikk en relativt bedre opplevelse, uten trevler. Soppstuing anbefales ikke.

Om du ønsker en god biff opplevelse, styr unna.

Takk, LinnNorway93
Anmeldt 25. juli 2020

Helt topp, 100%. God mat og hyggelig personale! :) Beste resteuranten i Haugesund. Beste Servitører. Superduperhyggelig.

Takk, Turist12345678999
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Gikk ut å spiste med venner på en mandag og har aldri møtt noen så sure servitører. Fikk ikke beskjed om at de var tom for saus og fikk ingen andre alternativ. Når vi ga beskjed om dette, fikk vi et surt svar på at da kunne vi få gratis dessert.

Takk, Irmelin93
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi booket bord på nettet, men da vi ankom hadde de ikke tatt hensyn til dette og intet bord var gjort klart. Satt lenge før en servitør gadd å ta turen bortom bordet for å ta vår drikke bestilling. Etter langt om lenge kommer servitøren tilbake og kunne meddele at brusdispenseren var ødelagt. Etter 1 time og purring på maten kommer den endelig på bordet. Biffen var kald, og medium stekt betyr tydeligvis stekt grå i fargen her på huset. Jeg har sett retter servert på gatekjøkken som har sett mye mer delikat ut enn maten på Big Horn Haugesund. Anbefales ikke før en ny kokk er på plass!

1  Takk, Per Arne T

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Big Horn Steakhouse Haugesund? Del dine erfaringer!