“God mat og mindre bra service”

Big Horn Steakhouse Haugesund
Vurdert som nr. 47 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Haugesund ligger i «Kråkereiret» ved Risøy-brua med inngang fra kaia. Her kan du nyte både et hyggelig måltid og den flotte utsikten over Smedasundet. Restauranten har sitteplasser for inntil 100 personer, samt uteservering på terrassen om sommeren. Egen VIP-avdeling for lukkede selskaper, forretningsmiddager og konferanser.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Tok tid å bli anvist til bord som var bestilt og ennå lengre tid før meny kom.
Å få bestilt var ingen lett ting å gjøre, selv om det er enkelt med de små kort som vi fyller ut der. Etter mye venting og forsøk på å få kontakt med servitør kom den som spurte om vi ville betale! Fikk da bestilt.
Drikke kom etter en stund, selv om kaffe da ikke kom som bestilt.
Det gikk lang tid før maten kom, selv om det ikke var mye gjester i restauranten.
Gode biffer med tilbehør.Rett nok ble ikke alt tilbehør servert før etter en påminning, kom kjapt da.
Bestille kaffe og få meny til dessert var en ny lang prosess som tok altfor lang tid.
Begge deler klarte vi å få bestilt og få til bordet etter små og store evigheter.
Regningen kom raskt når vi endelig fikk kontakt med en servitør, det var eneste gang de var litt raske....
.Liten oppsummering. God mat! Service var elendig!

Takk, Ann-fra-vest

Anmeldt 17. juli 2021

Rettene så dårlig ut, til fisken glemte de å servere maissause og rømme som eg måtte spørre om. Rettene var også altforsmåe og altforenkle for de prisene som de har. Biffen var nok ikke 200 g, og serverte 0,5 med øl istedenfor 0,6 uten å si ifra. Servitøren kunne ikke svare på spørsmålene våre. Svaret på om hva var innholdet i longdrinken, var "Jeg vet ikke, jeg bare henter de i baren". Trenger vel ikke si så mye mer... Dårlig servise.

Takk, lika018
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service! Tok lang tid før vi fikk meny, og enda lenger tid før de tok imot bestillingen. Da vi først fikk maten (etter 1 time) var det feil, hadde bestilt to biffer på 200 gr medium stekt men fikk på maks 100 gr helt gjennomstekt. Da vi klagde tok servitøren kun med den ene tallerkenen å sa han skulle sjekke, og kom ikke tilbake igjen før det var gått 20 min med EN ny rett. Da han kom med den ba servitøren oss sjekke om den var greit stekt, da sa vi at feilen gjaldt begge rettene og da bare snudde han seg å gikk! Vi fikk altså ikke riktig mat, de fikser bare opp i den ene retten og vi fikk heller ikke spist sammen. Aldri hit igjen!!!!!

Takk, Norali95
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Påpekte at det var leppestift på vannglasset og spurte om å få et nytt, da var det slutt på servicen… vi ble totalt ignorert. Det var få gjester og hun fulgte opp de andre, mens oss så hun ikke. Maten er helt grei

Dato for besøk: mai 2021
Takk, evat993
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi har for første gang på mange år møtt den mest arrogante servitøren big horn har hatt , desverre er mange av de koselige hjelpsomme servitørene byttet ut. Da var dessverre ryktene riktig at det går skikkelig nedoverbakke med atmosfæren her

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, sorhus

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Big Horn Steakhouse Haugesund? Del dine erfaringer!