“Turgåing”

Djupadalen
Vurdert som nr. 2 av 19 ting å gjøre i Haugesund
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Sentrumsnært. Fin planteskog, badeplass og fiskemuligheter. Rundløype ca. 8 km. Gode gangveger for alminnelig fottøy. Lysløype. Sykkelvennlig.
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Djupedalen er et flott turområde i Haugesund . Å gå blant løvtrær og nåletrær er bra for kropp og sjel. Djupedalen har både grusveier og skogstier. Område er et godt utgangspunkt for toppturer i byheiene. Jeg går i Djupedalen flere ganger i uka og synes det er veldig fint turområde.

Takk, dolimit

Anmeldt 24. juli 2018

Her er en flott plass å gå en tur, Her kan det bades, sykle,lufte hunden eller bare spasere/ rusle rundt i naturen, kan anbefales

Takk, 19-thor-65
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Flott område for fritid, fine turløyper i variert terreng, bade og grillmuligheter.
Passer for alle aldre, to og firbente eller på hjul.

Takk, randi1960
Anmeldt 12. juli 2018

Veldig fint skogområde hvor du kan gå tur, bade og jogge. Er veldig fint året rundt og jeg har vært her mange ganger.

Takk, SupEvan
Les flere anmeldelser
Anmeldt 19. juni 2018

Djupadalen ligger lett tilgjengelig i Haugesund. Bra parkeringsmuligheter. Flott turområde både på vei, stier og ute i "marka". Vil du kun ha en kort tur kan turen rundt Eivindsvannet anbefales

Takk, Leif H

Reisende som så på Djupadalen, så også på

Har du vært i Djupadalen? Del dine erfaringer!