Alltid en fryd å gå i Djupadalen.

Nært byen, men allikevel stille og fredelig. Mange forskjellige og turløyper, selv går jeg som... les mer

Anmeldt 6. juni 2021
annikenss
Haugesund, Norge
Fantastisk turområde

Anmeldt 9. oktober 2019
Rolf C

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Haugesund
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Djupadalen er stedet som alle kan bruke enten du vil gå, løpe eller sykle. Det er gode parkeringsmuligheter. På sommer er det flott tillaget for å ta seg et bad, grille mat. Anbefaler å ta løypene uten om grusveiene der en kan treffe både rådyr og hjort.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Rolf C
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Utrolig fint turområde rundt flere vann. Gikk her i to dager og første dagen bare regnet det. Da befant vi oss i noe som het «Lions stien» tror jeg og her var det veldig røft terreng. Mye steinstier, myrer og sump. Men alt i alt en veldig positiv opplevelse. Mye fine badesteder også.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, cassandrao810
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Djupedalen er nydelig på alle slags vis! Naturen er helt fantastisk og det er mange stier du kan velge som vil føre deg forskjellige plasser. Turen rundt Djupedalen er svært koselig, og du får virkelig trimmet hjertepumpen om du gjør en innsats. På veien kan du treffe folk, og utsikten er fantastisk. Anbefales absolutt om du er på jakt etter en innholdsrik tursti!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, schengscheng
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Djupedalen er et flott turområde for både små og store. Flotte løyper, og fin natur. Vil du koble av litt, anbefales virkelig turløypene!

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, Marianne B
Anmeldt 3. juli 2019

mange fine stier og veier og gå en fin tur på , grill plasser ved vannet
er mulig og bare rusle en tur langs veien eller ta en tur opp til hytta til tur laget

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 923vilhelme