“Kafe med sjarm”

Totalen Kaffebar
Vurdert som nr. 1 av 3 Kaffe og te i Haugesund
Kjøkken: Bespisning, Kafé
God for: Familier med barn
Beskrivelse: Velkommen til Totalen kaffebar! Vårt mål er å gi deg byens beste kaffe. En spesielt god kopp kaffe krever førsteklasses råvarer, profesjonelt utstyr, faglig kunnskap og mye trening. Den må lages og serveres med omtanke og et smil, i en behagelig atmosfære. God kaffe er opplevelse og det er en opplevelse vi ønsker å gi deg. Vi har også et godt utvalg av gode lunsjretter til overkommelige priser.
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God mat, topp kaffe og en avslappet og god atmosfære. Mange plasser å sitte, både nede og oppe. Her er det plass for alle!

Takk, Ejhusa

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Stakk innom for en lunsj og siktet meg inn på kyllingsalaten - for en skuffelse - kun grønn salat 3 skiver agurk, 2 tomatbåter og litt overstekt/ oppvarmet kylling. Dette bestiller jeg aldri igjen. Nei - her må det skjerpes inn på maten!!!!

1  Takk, A7680NRlindaw
Anmeldt 5. februar 2018

Liker stedet, maten, kaffen og personalet, men ikke begeistret for de harde, kalde plaststolene som også Totalen har investert i. De kunne med fordel spandert en pute i sete og rygg for bedre komfort. Det er mitt tips for hypiggere besøk :)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, nic h
Anmeldt 24. august 2017

Nydelig kaffe og hyggelig atmosfære. Populært og anerkjent kaffebar med fantastisk hyggelig betjening, god service og avslappende atmosfære. Fantastisk sted for barnefamilier og veldig populært treffsted for å nyte lørdagsgrøten for små barns familier

Dato for besøk: august 2017
Takk, SolveigG59
Anmeldt 11. april 2017

Gode bakevarer, overraskende smakskombinasjoner og deilig kaffe, Totalen er et sted for alle, og deres lørdagsgrøt er en hyggelig tradisjon i byen.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, HedvigMargrethe

Reisende som så på Totalen Kaffebar, så også på

Avaldsnes, Karmøy
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Totalen Kaffebar? Del dine erfaringer!