“Fantastisk kaffe og gulerot kake”
Anmeldelse av Totalen Kaffebar

Totalen Kaffebar
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Haugesund
Kjøkken: Bespisning, Kafé
God for: Familier med barn
Beskrivelse: Velkommen til Totalen kaffebar! Vårt mål er å gi deg byens beste kaffe. En spesielt god kopp kaffe krever førsteklasses råvarer, profesjonelt utstyr, faglig kunnskap og mye trening. Den må lages og serveres med omtanke og et smil, i en behagelig atmosfære. God kaffe er opplevelse og det er en opplevelse vi ønsker å gi deg. Vi har også et godt utvalg av gode lunsjretter til overkommelige priser.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et hyggelig sted hvor det serveres fantastisk kaffe og gulerot kake. Bra priser. Verd et besøk

1  Takk, FrodeP

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Her får du du den beste kaffen som er i denne byen! Kan ikke annet enn å anbefale å stikke innom om du er i Haugesund !

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, schengscheng
Anmeldt 2. mars 2019

Her får en god kaffe i forskjellige "smaker", tom kaffetyper med melk i er det godt tilbud i for en med laktoseintoleranse.. Maten er god og servicen er god.

Takk, Sissel Y
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Totalen ligger nord i gågata i Haugesund sentrum. De som driver plassen er over gjennomsnittet interessert i kaffe og det bærer kaffen preg av. Den er av god kvalitet og utrolig god på smak. De har kaffe av mange slag, eks. sweet chilli, caffe mocca, frappe, ny bygget kaffe, cappuccino osv. God, men enkel mat serverer de ogsa(salater, supper, skiver med godt pålegg, lasagne. På Lørdager har de hjemmelaget grøt. Dette passer perfekt for småbarnsfamilier. Lokalet er hyggelig med kunst av forskjellige kunstnere på veggen. Denne kafeen kan jeg anbefale alle. Eneste minus er at den stenger i 17,18 tiden i ukedagene og kl. 16 på Lørdagen.

Takk, Beate H
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God mat, topp kaffe og en avslappet og god atmosfære. Mange plasser å sitte, både nede og oppe. Her er det plass for alle!

Takk, Ejhusa

Reisende som så på Totalen Kaffebar, så også på

Avaldsnes, Karmøy
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Totalen Kaffebar? Del dine erfaringer!