TripAdvisor
Haugesund
Publiser
Innboks
Søk

“Den verste salaten jeg har smakt”
Anmeldelse av Sebastians Food & Drinks

Sebastians Food & Drinks
Vurdert som nr. 30 av 65 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Amerikansk, Meksikansk
Beskrivelse: Sebastians er vår nyeste restaurant lokalisert på Indre kai i Haugesund. Vi er en amerikansk-/meksikanskinspirert restaurant og tilbyr alt fra en saftig hamburger, gode biffer og meksikanske retter som fajitas og burritos. Vi har også byens største cocktailmeny. Hos oss kan du også bestille take away!
Anmeldt 5. september 2019

Styr unna salater her, tydelig de kun har hatt opplæring på burger. Kunne like greit spist på mc Donald. Søndag og lite folk men ingen go service. Når det er så dyrt å spise ute som i Norge så forventes mer.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Solfrid G

Anmeldt 20. mars 2019

Jeg bestilte fisk denne gangen, og den var god, men porsjonen var liten. Når du går sulten fra restautanten etter en middag, føles det ikke riktig.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, Gkvam1
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Var her en kveld med noen venner når det var Haugesund i 100! Spiste en god burger! Ingenting å utsette på maten!
Opplevde betjeningen som svært imøtekommende og smilende!
En utrolig hyggelig opplevelse!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, schengscheng
Anmeldt 17. februar 2019

bestilte Take Away.
spareribs, Smakte som att dei va oppvarma igjen, ikkje ferske,
Salaten va ikkje fersk.
coleslaw va heller ikkje fersk.
minihamburger for barn-Tørt som F**n, uten ketsjup eller salat på.
Biffen- Den va kald, bearnise sausen va kornete og smake ikkje som den skulle.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Magnus R
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Bestillte nachos uten kjøtt. God mat og høflig betjening. Virker som de lager det meste uten kjøtt ved forespørsel. Kunne likevel tenkt meg om de hadde fått noen vegetar alternativer synlig på menyen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, SelinaHill

Reisende som så på Sebastians Food & Drinks, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Sebastians Food & Drinks? Del dine erfaringer!