Expedia.comUSD 139
FindHotelUSD 139
Orbitz.comUSD 139
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og et særpreget hotel i Haugesund Sparebanks gamle, ærverdige bygg. Rommet vi fikk var stort og romslig, men i starten dårlig tilgjengelig for en som bruker motorisert scooter/firhjuling. Men - etter å ha spurt, fantes en trappefri adgang som fungerte veldig bra for oss. God frokost og veldig nært til kaia

Takk, Glumma
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Så bra at utfordringen med trapper ble løst :-)
Takk for besøket og velkommen igjen.

Anmeldt 19. oktober 2020

Ut fra pris (superior room), hadde vi forventet mer. Rommet var klaustrofobisk, helt oppe under taket, med bare et lite vindu vendt mot gaten. Ser at andre kaller dette for et "spøkelseshotell". Det er nettopp følelsen man får. Da vi ikke fikk TV til å virke, forsøkte vi nummeret som var oppgitt. "Beklager", sa stemmen "jeg er bare i et vaktselskap, tidligere Nokas. Du får prøve å trekke ut strømmen." Virket fortsatt ikke. Frokost helt OK. Gode senger. Tar vi en ny tur, velger vi hotel med resepsjon - til samme pris.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Helge H
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Takk for tilbakemelding.

Vi har rom med ulik størrelse og utforming, beklager at dette rommet ikke traff forventningene. Etter ønske om stille rom plasserer vi gjester lengst mulig opp.

Vi beklager for at deres problem ikke ble håndtert godt nok, og vi vil ta dette videre med vaktselskapet.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell. Bra beliggenhet i Haugesund. Rom og felles arealer var kult. Frokosten var det litt lite å velge imellom. Sikker bedre før/etter corona tiden. Er ett smart hotell inn og utsjekk ved kode på SMS osv

1  Takk, Chrisern2511
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemeldingen!
Corona har gitt oss begrensninger på frokost, vi prøver vårt beste :)

Takk for besøket, og velkommen igjen.

Anmeldt 30. juli 2020

Fine fasiliteter, lekre gardiner og lysekroner, men hvor er servicen? Og rommet var så trangt at det var knapt plass til kofferter for to personer. Dette hotellet passer nok best for forretningsreiser.

Takk, johanne3008

Takk for tilbakemelding!
Beklager at du savnet servicen som et resepsjonsfritt hotell.
Vi har rom i mange ulike størrelser, spør oss gjerne for å finne rette størrelsen for deg :)

Anmeldt 15. juni 2020

Det jeg savnet da jeg hadde én overnatting her, var en resepsjonist. Selve resepsjonistsalen var meget vakker.

TV-en på rommet var et minus. Bilder på alle kanalene hakket, noen mr, noen mindre. Dermed ble TV-en slått av. Rommet ellers var helt greit. Jeg klarte for øvrig ikke å sove på grunn av fest i gatene utenfor.

Frokosten i spisesalen var heller beskjeden, men jeg hadde i hvert fall god plass i den lille spisesalen. Man kunne forsyne seg med kaffe her når på døgnet man ønsket.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, oeyvind639
Banken H, Manager på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2020

Vi verdsetter din mening. Takk for tilbakemelding!

Merker oss kommentar om TV, og resepsjonfritt hotell.
Hyggelig å lese at du synes det var en vakker lobby!

Takk for besøket og velkommen igjen.