Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Orbitz.com
FindHotel
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et fint hotell, men kommer ikke tilbake. Vi bestilte suit med plass til 4 personer. Normalt er premium rom plassert øverst hvor det er minst støy og god utsikt. Ikke her, hvor den er plassert i 1. etasje, rett ved inngang, kjøkken og støy fra natteliv utenfor. Sofa seng var ikke mulig å sove i så vi tok madrassen og og la den på gulvet. Det var OL på TV, men TV er gammel, liten og vanskelig å navigere. Hvorfor er hovedkanalene plassert som nr. 34?? Spesielt når man må bla seg fram kanal for kanal fremfor å trykke 3-4. Hotellet hadde redd opp til 3 personer og påstod at det var vår bestilling. De ble overrasket over når vi kunne bevise at vi hadde bestilt og betalt for 4 personer. De skylte på informasjon fra Hotels.com. Arrogant! Det tok 2 timer å få ekstra pute og dyne. Hotellet fremstår som fint og moderne. Frokost er bra.

Romtips: Mye bråk utenfor i helger og ferier. Mye bråk fra kjøkken om du har rom i nærheten. Hotellet har ingen resepsjon.
Takk, catolunde75
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Cato. Takk for din tilbakemelding og beklager at oppholdet og rommet ikke sto til forventningene.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og et særpreget hotel i Haugesund Sparebanks gamle, ærverdige bygg. Rommet vi fikk var stort og romslig, men i starten dårlig tilgjengelig for en som bruker motorisert scooter/firhjuling. Men - etter å ha spurt, fantes en trappefri adgang som fungerte veldig bra for oss. God frokost og veldig nært til kaia

Takk, Glumma
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Så bra at utfordringen med trapper ble løst :-)
Takk for besøket og velkommen igjen.

Anmeldt 19. oktober 2020

Ut fra pris (superior room), hadde vi forventet mer. Rommet var klaustrofobisk, helt oppe under taket, med bare et lite vindu vendt mot gaten. Ser at andre kaller dette for et "spøkelseshotell". Det er nettopp følelsen man får. Da vi ikke fikk TV til å virke, forsøkte vi nummeret som var oppgitt. "Beklager", sa stemmen "jeg er bare i et vaktselskap, tidligere Nokas. Du får prøve å trekke ut strømmen." Virket fortsatt ikke. Frokost helt OK. Gode senger. Tar vi en ny tur, velger vi hotel med resepsjon - til samme pris.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Helge H
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Takk for tilbakemelding.

Vi har rom med ulik størrelse og utforming, beklager at dette rommet ikke traff forventningene. Etter ønske om stille rom plasserer vi gjester lengst mulig opp.

Vi beklager for at deres problem ikke ble håndtert godt nok, og vi vil ta dette videre med vaktselskapet.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell. Bra beliggenhet i Haugesund. Rom og felles arealer var kult. Frokosten var det litt lite å velge imellom. Sikker bedre før/etter corona tiden. Er ett smart hotell inn og utsjekk ved kode på SMS osv

1  Takk, Chrisern2511
Banken Hotel , Other på Banken Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemeldingen!
Corona har gitt oss begrensninger på frokost, vi prøver vårt beste :)

Takk for besøket, og velkommen igjen.

Anmeldt 30. juli 2020

Fine fasiliteter, lekre gardiner og lysekroner, men hvor er servicen? Og rommet var så trangt at det var knapt plass til kofferter for to personer. Dette hotellet passer nok best for forretningsreiser.

Takk, johanne3008

Takk for tilbakemelding!
Beklager at du savnet servicen som et resepsjonsfritt hotell.
Vi har rom i mange ulike størrelser, spør oss gjerne for å finne rette størrelsen for deg :)