“Topp mat, anbefales ”

Sabi Sushi Haugesund
Vurdert som nr. 1 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Sushi, Japansk
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat, varierte og balanserte smaker, rask og god service. Hadde nok blitt stam kunde hvis vi hadde bodd nærmere.

Takk, MetteVJK

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Deilig og smakelig sushi og god service. Koselige og innbydende sted. Vi hadde takeaway og var veldig fornøyd. Anbefales.

Takk, 890cathrinel
Anmeldt 7. februar 2021

Hvis du virkelig vil smake og oppleve unik sushi så er Sabi stedet. Fin atmosfære og hyggelig personale også

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Julie M
Anmeldt 30. desember 2020

Bestilte sushi for take-away via internett, enkel affære. Dro litt tidligere, og den var allerede nesten klar, dette liker man. Kommer tilbake og ser på maten og ser at det er færre biter enn det som vises på internettsiden og blir dermed litt skuffet. Det står ingen steder hvor mange biter man fikk slik at man kan justere bestillingen i forhold til det. Ble litt dårlig valuta for pengene når det var så lite mat.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Adil S
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj og valgte en enkel dagens. Veldig godt! Fersk og god sushi. Her skal jeg tilbake på middag.

Dato for besøk: august 2020
Takk, arildonessolini

Reisende som så på Sabi Sushi Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Sabi Sushi Haugesund? Del dine erfaringer!