“Fint sted, men gjennomsnittlig mat”
Anmeldelse av Egon Haugesund

Egon Haugesund
Vurdert som nr. 9 av 64 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Amerikansk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018

Vi hadde fiskesuppe og hvitvin. Suppen smakte som om den var laget fra en Toro-pose og var ingen opplevelse i det hele tatt......
Veldig skuffende og frister ikke til gjentakelse

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Gunnar L

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi på 2 voksne og 2 barn (4 og 5 år) sammen med vennepar med et barn på 2 år la middagen til Egon Haugesund en vanlig ukedag.

Vi blir møtt i det vi kommer inn av en servitør som foreslår en plass for oss å spise. Ikke langt fra lekekroken for de minste.

Bestiller pizzabuffé til de voksne og pølse pommes frittes til barna.
Maten kommer forholdsvis raskt og det bringes ut varierte pizza til pizzabuffén.
Når det er mange som har pizzabuffé kunne det nok ha vært bedre å kunne ha en ekstra pizza og ikke bare 2 (det ble fort tomt, så en måtte vente på "neste runde")

Alt i alt en god familieopplevelse.
Veldig greit med en liten lekekrok når barna blir utålmodige.

Takk, dnartslos
Anmeldt 6. september 2018

Her blir vi møtt med et litt kaldt inntrykk,, ingen tar deg i mot. Du må finne bord selv, og hente meny ved kassa før vi setter deg. Så må du gå til disken og bestille mat og drikke, og betale med engang. Men servitøren kommer til deg med maten når den er klar. Maten er slik vi bestilte og den smakte etter våre forventninger. Det er nok mat på tallerken, så vi blir mette :) Vil anbefale andre og gå hit å spise. Men husk det er litt annerledes service enn på andre restauranter.

Takk, Miljorypa
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra service på Egon i Haugesund. Kjent meny med noe for hele familien. Spiste lunsj en søndag og fikk bord med utsikt mot bryggen. Veldig fornøyd.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, pej243
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi var på en hastig tur til Haugesund, og siden det var søndag og st. Hans ville vi ha noe å bite i før vi reiste hjem for å feire videre. I sentrum (hvor vi var) ligger Egon på et gatehjørne, lett tilgjengelig. Selv om det var endel gjester, fant vi snart et ledig bord. Vi fikk menyen, og siden dette skulle være en lunch, falt valget på baconburger. Til drikke valgte vi en cola og en Fanta. Vi bestilte og betalte i skranken, og satte oss. Det tok ikke lange tiden før maten ble servert. Egon har mye bra mat. Jeg vil si over gjennomsnitt for denne kategori restaurant. I tillegg opplever jeg for det meste en rask service. Hamburgere (fastfood) er ikke mitt første valg, men denne smakte ikke så aller verst. Personalet var serviceinnstilt og imøtekommende. For hele stasen betalte vi Kr 530,-. Det inkluderte tips for god service.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, AndersZorn

Reisende som så på Egon Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Egon Haugesund? Del dine erfaringer!