“Vegetarmat”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Helt ok plass å gå når hele familien er samlet. Kunne likevel tenkt meg et bedre tilbud med vegetarmat :-)

Takk, SelinaHill

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Flott restaurant som svarer til forventningene Bestilte juletallerken kombo og pinnekjøtt tallerken,RIKELIG med mat flott tillaga på fata.Kjapt levert og hyggelig betjening.Me kjem igjen

Takk, OddfridT
Anmeldt 18. november 2018

Tusen takk for at dere tok godt imot 8 ungdommer, derav to 16 åringer som feiret dagene sine sammen. De hadde hatt en strålende kveld, og bursdags”barna” var svært fornøyde med å ha blitt gjort litt stas på med stjerneras, ballonger og gratis is til dessert. Ungdommen kommer definitivt tilbake. Service og mat står til karakteren utmerket.
Med vennlig hilsen May Lise (mor til ene bursdagsjenta)

Takk, MayS344
Anmeldt 6. november 2018

Egon Haugesund har jeg vært titt og ofte for bursdagselskaper opp gjennom tidene. Har også vært her med venner eller med kollegaer. Egon er en resturantkjede som har god atmosfære og god mat. Må jo bestille selv, og håpe ventetiden ikke er altfor lang. Men er alltid like gøy når maten kommer. Blir mett av maten, og den er god.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Mariavx
Anmeldt 5. november 2018

Vi hadde fiskesuppe og hvitvin. Suppen smakte som om den var laget fra en Toro-pose og var ingen opplevelse i det hele tatt......
Veldig skuffende og frister ikke til gjentakelse

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Gunnar L

Reisende som så på Egon Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Egon Haugesund? Del dine erfaringer!