“Grusom saus til julemat ellers ok.”
Anmeldelse av Egon Haugesund

Egon Haugesund
Vurdert som nr. 9 av 64 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Amerikansk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Mat fra standard menyen var god som vanlig, men vi bestilte to julemeny også til 2 av gjestene i selskapet og sausen var grusom. Ingen av oss kunne spise den.

2  Takk, hunterhaw

Anmeldt 16. januar 2019

En plass vi av en eller annen grunn ender opp på i Haugesund.
Grei mat, hyggelige lokaler og fin service.
Uting med å gi tips før du får maten.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, BjaMil
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Helt ok plass å gå når hele familien er samlet. Kunne likevel tenkt meg et bedre tilbud med vegetarmat :-)

Takk, SelinaHill
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Flott restaurant som svarer til forventningene Bestilte juletallerken kombo og pinnekjøtt tallerken,RIKELIG med mat flott tillaga på fata.Kjapt levert og hyggelig betjening.Me kjem igjen

Takk, OddfridT
Anmeldt 18. november 2018

Tusen takk for at dere tok godt imot 8 ungdommer, derav to 16 åringer som feiret dagene sine sammen. De hadde hatt en strålende kveld, og bursdags”barna” var svært fornøyde med å ha blitt gjort litt stas på med stjerneras, ballonger og gratis is til dessert. Ungdommen kommer definitivt tilbake. Service og mat står til karakteren utmerket.
Med vennlig hilsen May Lise (mor til ene bursdagsjenta)

Takk, MayS344

Reisende som så på Egon Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Egon Haugesund? Del dine erfaringer!