“Frister ikke til gjentagelse”
Anmeldelse av Egon Haugesund

Egon Haugesund
Vurdert som nr. 8 av 61 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Amerikansk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020

Spiste der i 23. juli 2020. Biffsnadderet var kaldt og smakløst, kun friesen var varm. Grønnsakene som fulgte biffen var selvis svidd og så direkte ulekkert ut. Og hun som serverte så rett og slett sur ut, som om vi var en plage.

Takk, Z4812GLelisabethd

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Som alltid veldig god mat og hyggelig. Denne kvelden var det veldig mye folk og det gikk tregt med bestillingene. Det kunne med fordel vært åpnet opp en kasse til for å ta imot bestillinger. Ut over det, kjempehyggelig og hjelpsom betjening og maten var som forventet kjempegod.

1  Takk, AnitaStrindeberg
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

På ferie i Haugesund. Vi satte tenåringene på hotellet og gikk på Egon for å kose oss alene. Vi har litt utfordringer matmessig da jeg har melkeallergi og glutenintoleranse. Vi var der i 19-tiden på en fredag. Det var veldig mye støy og bråk i lokalet, og bordene sto veldig tett. Jeg bestilte torsk fra nord-Norge og min mann entrecôte. Maten kom relativt raskt. Jeg fikk en tomatsaus til fisken, da ettersom sausen som vanligvis er med retten inneholder melk. Tomatsausen var en god erstatning. Fisken var stekt litt for mye, men smakte ellers god. Retten generelt kunne hatt mer smak, det ble litt anonymt og smakløst for min del. Min mann var fornøyd med maten sin, men han syntes det var for lite tilbehør og at det tilbehøret som var med var litt smakløst. Hyggelig og imøtekommende betjening trekker opp opplevelsen. Vi gjorde oppholdet kort og gikk med en gang vi hadde spist, dette p.g.a støy og mye folk.

Takk, AnnHavdalen
Anmeldt 15. juni 2020

Jeg var innom her ettersom det var den første restauranten jeg fant. Både mat og drikke smakte godt og betjeningen var hyggelig. Dog, så var det noe dyrt.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, oeyvind639
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig Egon burger , som ble anbefalt av personell.
God dessert, flott stemning og ikke minst rolig og avslappet miljø og sitte i.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, gjertrul

Reisende som så på Egon Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Egon Haugesund? Del dine erfaringer!