“Nei, blir ikke er nytt besøk her!!”
Anmeldelse av Egon Haugesund

Egon Haugesund
Vurdert som nr. 8 av 63 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Amerikansk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Ufattelig dårlig service!! Var i Haugesund på gjennomreise med to barn. Det som møtte oss på Egon Haugesund var en sur servitør som virket nesten irritert over at vi befant oss der. Måtte vente lenge på pizza på buffeten, og maten smakte bare av «dårlig tid» og «jeg gidder ikke». Er vant til at Egon er et safe valg når man er på farten, men her trenger man ikke stoppe…
Og en ting til.. lukt på klutene dere vasker bordene med, det luktet sur klut av bordet vårt!

Takk, Vicky_71

Anmeldt 26. juli 2021

Vi var tre gjester for å spise, men ønsket en drink før maten. Hadde fått meny på papir, men bestillingen skulle gjøres via QR kode- menyen. Det som sto på papirmenyen var ikke i overensstemmelse med QR menyen, så jeg gikk til bardisken for å bestille. Der hadde de ordinær Famous Grouse whisky som vi bestilte + en flaske Farris som vi skulle fordele i 2 av drinkene.
De hadde imidlertid bare Naked Grouse 12 år gammel whisky på kassasystemet sitt så bartenderen slo inn prisen for denne. Jeg bemerket at det var en mye dyrere whisky enn den vi fikk, men har var lite interessert i å høre det. Så slo han Farrisen opp i et digert ølkrus, noe som er håpløst å skjenke opp i whiskyglassene. Jeg sa jeg ønket en flaske, men det var strengt "forbudt". Dette ble for dumt så vi gikk i steden på Brasseri Brakstad som ytet utmerket service og Farris flaske på bordet.

1  Takk, janrN2039QR
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og utsøkt mat. Anbefales på det varmeste. Beste Egon opplevelse ever!!! En betjfning dom smiler og vet å sette kundens behov i fokus. Gir det lille ekstra som betyr så mye. Vi kommer garantert igjen!

Takk, Traveler01462272932
Anmeldt 27. juni 2021

Jeg bestilte en entrecote med pommes frites, og bernaise. God entrecote uten slintrer, god saus og tilbehør. Litt slappe pommes frites, men alt i alt en god middag. Her kan du trygd gå uten å bli skuffet.

Takk, Nadine L
Anmeldt 20. november 2020 via mobile enheter

Vi hadde en deilig lunsj og dessverre så var ene burgeren vår kald. Fantastisk service av vår flotte servitør Vi kommer tilbake ❤️ Selv om det innebærer kjøretur fra Bergen

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, Veronica L

Reisende som så på Egon Haugesund, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Egon Haugesund? Del dine erfaringer!