Flott opplevelse i nærmiljø

En må ikke reise langt for kjekke opplevelser. Vi, en familie på fire, har komt oss ut av to av... les mer

Anmeldt 6. oktober 2018
Haugesunderen
Knallgøy.

Anmeldt 17. juni 2018
Seaside758959

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Har nå prøvd alle rommene, og det er like gøy hver gang. Varierte og spennende rom som setter store krav tin fintenking og lagspill

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Seaside758959
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Kanonbra! Første gang på escape room. Positivt overrasket! Kommer igjen. Anbefales absolutt. Flink betjening med god peiling.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, tormagj
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Kjempegøy! Hadde hørt om dette, og booket på dagen min. 5 damer i vår beste alder. Klarte det akkurat, hadde 2-3 min igjen på tiden. Utfordrende og spennende! :-D.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Kariannemor
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Var her med 3 venninner. Veldig tøft opplegg og en fikk vite hvor smarte en var under press. Savner at en kunne gå i flere rom. Det var kun 1 rom som gjorde det litt kjedelig å begrenset.

Men alt i alt er dette et must for alle som er i Haugesund

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, siremod
Doug M, Manager på Escape Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2017

Det finnes faktisk 2 rom hos oss og vi jobber med en tredje.
Litt synd at du syntes det var litt kjedelig og begrenset.
Lurer på om dere var i vårt 30- eller 60- minutters rom?

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Var der i et utdrikningslag! Utrolig gøy og spennende oppgaver å løse! Her kommer vi igjen! Anbefales på det varmeste!!!!!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, CamillaogEirik