Herlig guffent og veldig gøy

Vi var i Dexters Dungeon, to voksne og to «barn» på 14 og 16 år. Herlig guffent, og som lovet var... les mer

Anmeldt 2. august 2022
Cathrine L
Fantastisk

Super beliggenhet, utrolig koselige ansatte og knallkjekt rom. Vi var på cold fusion. Kan virkelig... les mer

Anmeldt 3. oktober 2020
279helles
Kleppe, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Haugesund
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

En må ikke reise langt for kjekke opplevelser. Vi, en familie på fire, har komt oss ut av to av rommene og begge ganger var det kjempe gøy. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Haugesunderen
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Her må dere ta turen, veldig kjekt og utfordrene. Har prøvd 1 av rommene, kommer igjen å prøver de andre også.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Anita P
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Har nå prøvd alle rommene, og det er like gøy hver gang. Varierte og spennende rom som setter store krav tin fintenking og lagspill

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, L3733YQlarsb
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Kanonbra! Første gang på escape room. Positivt overrasket! Kommer igjen. Anbefales absolutt. Flink betjening med god peiling.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, tormagj
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Kjempegøy! Hadde hørt om dette, og booket på dagen min. 5 damer i vår beste alder. Klarte det akkurat, hadde 2-3 min igjen på tiden. Utfordrende og spennende! :-D.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Kariannemor