Super service 😊

Flott opplevelse i nærmiljø

Anmeldt 6. oktober 2018
Haugesunderen
Haugesund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Haugesund
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi ankom Haugesund en søndag ettermiddag og fikk lyst til å prøve Escape room, de var stengt, men de åpnet for oss!
Hadde en morsom runde i deres nye pandemi-rom. Vi var nybegynnere på dette og måtte få litt hjelp, og fikk til og med spille 16 min ekstra da vi slet med å klare oppgaven.
Morsom kveld, artig oppgave og flott service. Anbefales!!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, ansofik
Anmeldt 9. november 2019

Selv nettsiden er under construction og så litt halvferdig ut, så var det et veldig bra rom vi prøvde, variert og morsomt!

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Linda O
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde mini escape room, som er lagd for minst 3 personer, vi var bare 2 men d gikk helt fint! Det var krevende men vi fikk hjelp av en hyggelig ansatt da vi trengte det :) litt dyrt, men ellers var det 10/10

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Karna B
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

En må ikke reise langt for kjekke opplevelser. Vi, en familie på fire, har komt oss ut av to av rommene og begge ganger var det kjempe gøy. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Haugesunderen
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Her må dere ta turen, veldig kjekt og utfordrene. Har prøvd 1 av rommene, kommer igjen å prøver de andre også.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Anita P