“Ikke bra..”
Anmeldelse av Vietnam House Haugesund

Vietnam House Haugesund
Vurdert som nr. 38 av 64 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Familiebedrift hvor 3 av 5 var forkjølet. Nys over matlaging, tar ikke av hansker som blir brukt ved matlaging ved betjening av kasse/betalingsterminal. Kjøkken avdeling var uren og uryddig, kjølige lokale.
Hadde mest lust til å gå før maten kom..

Takk, Leif Inge S

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Lite, men ganske greit lokale som holdes ryddig og fint. De tilbyr en bra mengde forskjellige typer sushi, men det er langt fra den beste jeg har spist. Derimot er dette noe av det beste jeg har prøvd med den prisen. Man får mye god mat for lite penger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sindre K
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Definitivt den beste sushien i Haugesund. Anbefaler dagens, til kun hundrelappen !

Få sitteplasser, men ypperlig til takeaway. Veldig god service også.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MayBritt79
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Knallgod sushi her og god service. Vi hadde take away en gang og kjørte fra Karmøy - kom frem å hadde glemt lommebok og de stolte på oss som kunder - var en glede å dra tilbake å betale

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bente J
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Har bestilt takeaway herfra en gang. Ok sushi til prisen, men du får den bedre andre steder. I tillegg tok det litt tid med bestillingen og personalet var ikke så imøtekommende.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 858mtorres

Reisende som så på Vietnam House Haugesund, så også på

Har du vært i Vietnam House Haugesund? Del dine erfaringer!