“Skrekkeleg oppleving på Stord”
Anmeldelse av Vietnam House Haugesund

Vietnam House Haugesund
Vurdert som nr. 33 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 16. august 2021

Bestilte mat frå menyen på fb, den einaste som ligg tilgjengeleg ute på nett. Då eg skulle henta maten fekk eg beskjed om at dei hatt satt opp prisane og at det eg hadde bestilt ville bli mykje dyrare. Dette var sjølvsagt heilt uaktuelt for meg, og eg forventa at han i kassen satt ned prisen til det eg hadde bestilt på grunnlag av. Men nei, der var det null forståing. Etter eit par minutt med fullstendig nyttelaus diskusjon, forlot eg restauranten nærast i sjokk, utan mat, medan eg lo høgt.

1  Takk, JoarH34

Anmeldt 11. september 2019

Har hatt flere dårlige og uheldige erfaringer med denne restauranten. Lokalet er skittent. Opplever dem som uhygieniske og sushien smaker ikke like godt her som på andre plasser i Haugesund.

Aldri mer, dessverre.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Cecilie87
Anmeldt 23. januar 2019

Meget God Sushi til en god pris. Min nye "go to place" for sushi!
100kr for dagens sushi 16biter, ble litt ekstra sulten å bestilte 32biters mix takeaway til 280kr. glede meg til neste besøk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, oskarb401
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Familiebedrift hvor 3 av 5 var forkjølet. Nys over matlaging, tar ikke av hansker som blir brukt ved matlaging ved betjening av kasse/betalingsterminal. Kjøkken avdeling var uren og uryddig, kjølige lokale.
Hadde mest lust til å gå før maten kom..

Takk, Leif Inge S
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Lite, men ganske greit lokale som holdes ryddig og fint. De tilbyr en bra mengde forskjellige typer sushi, men det er langt fra den beste jeg har spist. Derimot er dette noe av det beste jeg har prøvd med den prisen. Man får mye god mat for lite penger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sindre K

Reisende som så på Vietnam House Haugesund, så også på

Har du vært i Vietnam House Haugesund? Del dine erfaringer!