“Ekte pizza”
Anmeldelse av Matsalen

Matsalen
Vurdert som nr. 37 av 83 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Første pizza diavola jeg har fått servert med kapers. Forsåvidt spennende smakskombi, men endte opp med å ta de vekk. Ellers meget fornøyd, og kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 406roys

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Gledet meg til lunsj her. Har spist mat herifra flere ganger og har vært veldig fornøyd. I dag derimot var jeg ikke fornøyd.

Kjøpte meg en wrap med kylling. Den var god på smak. Dessverre var det lite kylling men mye kyllingbrusk. Det var lite innbydende og jeg er superskuffet.

Takk, 302lisek
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Thaisalaten hos Spiseriet er vært besøket alene. Kjapp service og god smak alltid. Manglet spørsmål om brød derfor ingen toppscore

Dato for besøk: juli 2018
Takk, janetoves
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Den hjemmelagede pizzaen bakt i steinovn var kjempegod, ekstra god smak med den lokale føniks osten. Club sandwichen var også meget god

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ankiapp
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Club sandwich var det ingen smak på, pizzaen var brent og veldig vannete. Mozzerellaen var så seig at den gikk ikke Ann å tygge, venninnen min satte den alvorlige fast i halsen. Her kan kvaliteten økes.. latter dårlig.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, MariB1231

Reisende som så på Matsalen, så også på

Har du vært i Matsalen? Del dine erfaringer!