“Vegetarpizza «dagens spesielle»”
Anmeldelse av Matsalen

Matsalen
Vurdert som nr. 37 av 83 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vegetarpizza «dagens spesielle» smakte ingenting. Masse deig og ingen smak. Det var gultomatsaus, ricotta og mozzarella, broccoliini og zuccini. Måtte kverne på mengder av salt for å få det spist. Skuffet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, S4345PJirenes

Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj. Smakfull og god fiskesuppe med fisk, blåskjell og mye grønnsaker. Absolutt godkjent.
Men fryktelig akustikk som gjorde det vanskelig å føre en vanlig samtale over bordet.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 984pers
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi kan absolutt anbefale Matsalen til catering! Matsalen leverte fantastisk god mat til vår datters konfirmasjon; mange spennende smaker som var delikat lagt opp. Vi fikk også veldig gode tilbakemeldinger fra gjestene. Matsalen var svært hjelpsomme og gav gode forslag til menyen i forkant.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Siryd
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte 2 stk Diavola pizza til 189,- pr stk. De legger nok for mye deig i kanten, for kanten var svartsvidd, mens resten var understekt og «soggy»

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 166olah
Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Har spist lunsj her mange ganger. Maten pleier å være god, men var litt skuffet over hamburgeren denne gangen. Selve kjøttet var godt, det samme var baconet. Men tilbehøret var temmelig smakløst. Det kunne ha vært noe mer spennende variasjon av garnityr.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Oeyvind L

Reisende som så på Matsalen, så også på

Har du vært i Matsalen? Del dine erfaringer!