Ronny M
Dato for oppholdet: januar 2019
Ingrid L, HotellsjefQuality Hotel Pond, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. mars 2019
Kjære Ronny M,
tusen takk for at du tok deg tid til å å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Maten vår finner du i ulike prisklasser og ikke minst dagens rett som du alltid finner hos oss for en langt rimleligere pris. Jeg håper vi kan vise deg dette neste gang du er gjest hos oss. Håper å se deg snart tilbake hos oss slik at vi kan få vise deg dette. Du er hjertelig velkommen tilbake.

Double room
    Hist dbl rom bad
      4.6 km fra Quality Hotel Pond
      Se flere hoteller i Sandnes
      Anmeldt 17. januar 2019

Fint rom, minimalistisk og funksjonelt. Beliggenhet best for dem som skal besøke bedrifter i nærområdet. God frokost og middag.
      Det kunne godt ha vært en vannkoker og et krus på rommet, prisklassen burde tillate dette.

Dato for oppholdet: januar 2019
      Takk, Hampusine
      Ingrid L, Hotellsjef på Quality Hotel Pond, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2019

Kjære Hampusine,
      vi setter alltid stor pris på tilbakemeldinger, så tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss feedback etter ditt opphold hos oss! Hyggelig å høre at dine forventninger ble dekket av oss. Vi har i oppgraderte romkategorier vannkokere og krus som du kan benytte deg av. Spør oss gjerne nete gang. Vi håper å se deg tilbake til oss ved en senere anledning. Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 16. desember 2017

Meget godt treningsrom. Stille og rolig hotel. Fint turområde ved golfbanen. Sparer 2 taxi turer til og fra kontoret. Restauranten var utrolig bra med hyggelige priser. Litt langt fra butikker. Kommer til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: desember 2017
      Takk, terjeo139
      Ingrid L, Team Quality Hotel Pond på Quality Hotel Pond, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2018

Kjære terjo139,
      tusen takk for din tilbakemelding til oss! Det setter vi stor pris på. Så hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss og at du like hotellet med alle våre produkter! Jeg lurer på om du har ratet oss feil når det gjelder antall "prikker" du har gitt oss, men det viktigste er jo at du hadde et fint opphold hos oss. Vi håper å se deg neste gang du er på disse kanter igjen, du er hjertelig velkommen!

Ha en fin dag.

Direktør og Regionalt Ansvarlig Qulity Hotel Region Stavanger

Anmeldt 16. desember 2017

Relativt nytt hotell. Grei standard, tydelig utformet for pendlere. Savnet vannkoker på rom. Iskaldt bad og svært varmt rom hvor regulering ikke virket. Dette gjaldt i flere rom.
      Vennlig personale og god frokost.

Dato for oppholdet: desember 2017
      Takk, 326espenj

Kjære 326espenj,
      først og fremst, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter endt opphold. Vi jobber i sammen med entreprenør for å løse saken med varmen og regulering av denne. Det har høy prioritet hos oss. Tusen takk for din tålmodighet så håper jeg at vi ser deg neste gang du er på disse kanter og at vi har løst vår utfordring.

Ha en god dag!

Lars Roalkvam
      Direktør og Regionalt Ansvarlig Quality Hotel.

Anmeldt 14. desember 2017

De som jobber på dette hotellet er veldig serviceinnstilte. Bygget er nytt og moderne. Airplay funksjonen til tven på rommet er litt så som så, men ellers gode rom. Litt små pulter for å jobbe på med pc.

Frokosten og restauranten leverer bra mat

Avstanden til Stavanger sentrum er det som hindrer full pott.

Dato for oppholdet: november 2017
      Takk, 610torstein

Kjære 610torstein,
      tusen takk for at du tok deg tid med å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold, det setter vi stor pris på! Kjekt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, særlig at du nevner mine flotte kolleger. Avstanden til Stavanger får jeg desverre ikke gjort så mye med, men vi har gode transport løsninger på hotellet. Vi ligger midt mellom Stavanger og Sandnes og er et glimrende utgangspunkt i de fleste tilfeller.
      Vi håper å se deg snart tilbake til oss.

Ha en fin dag!

Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Skulle reise hjem fra jobb men pga kansellerte fly ble det en overnatting.Ble først sendt til et hotell,dette var overbooket så ble da sendt til Pond.Ble møtt på en svært bra måte,var mange som ankom likt men det tok resepsjonister på strak arm.Var også ordnet mat til oss selv om det var langt på kveld.Ga mersmak av dette oppholdet,bor der gjerne igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
      Reisetype: Reiste alene
      Takk, 787antons

Kjære 787antons,
      det var en uheldig situasjon som førte deg til oss, men når du først var kommet så er det hyggelig å lese at du hadde et godt opphold og en liten pustepause i det som utvilsomt må ha vært en slitsom dag. Du er hjertelig velkommen tilbake skulle du være i vår region igjen.

Ha en god dag!

Direktør og regionalt Ansvarlig Qulality Hotel Region Stavanger