“2 /10”
Anmeldelse av Bogafjell Leung

Bogafjell Leung
Vurdert som nr. 45 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bestillte kinesisk pepperbiff, det ble en stor skuffelse, riktignok liten porsjon..Men det var rikelig med mat, men mest bambusskudd, løk og gulrøtter, kjøttet måtte man lete etter.. ca 6-7 små biter med biff. Sausen smakte ikke slik den pleier, der vi har spist andre steder, den var bare sterk uten noen særlig smak.

Takk, Guide54824575554

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Har bestilt mat her 3 ganger. Og alle gangene smakte det helt forferdelig! Totalt uspiselig! Det eneste som hadde god smak var den stekte risen.
Tenkte de kunne være uheldig/dårlig dag, men dårlig mat 3 ganger på rad er ikke bare uflaks. Jordsmak, «slimete sauser», helt bløte vårruller som flyter i fett, gammel hvitløk, ihjelkokte grønnsaker. Nei skal ALDRI kjøpe mat der igjen!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Renate N
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi gledet oss! Gode anmeldelser. I et boligområde, så flott! Så kom maten. Helt ok stekt ris. Men så: kylling m hvitløk og chili, ekstra sterk. Ikke sterkt og badet i olje. Fettbelegg i hele munnen etter 2 munnfullen. Så registrerer jeg kyllingen ikke er gjennomkokt. Gir beskjed, og blir møtt med oppgitthet. Får 1/3 dels porsjon stekt ris ribbet for det meste. Rimelig, men ikke verdt pengene. Dette er den dårligste kinamatopplevelsen jeg har hatt i Sandnes. Beklager.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, randi-helen
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Har alltid vært fornøyd med maten vi har bestilt her. De er kjappe og har ok priser. Anbefaler pepperbiff!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, X6633OEsandraf
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Maten er kjempegod og personalet er kjempehyggelige!
Vi får alltid det vi bestiller og vi er her ofte da vi får masse mat for pengene.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, MichaelGjose

Reisende som så på Bogafjell Leung, så også på

Har du vært i Bogafjell Leung? Del dine erfaringer!