“Midelmådig mat og dårlig service”
Anmeldelse av Big horn - STENGT

Big horn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 23. august 2020

Var med ett vennepar ut for å spise en lørdag.
hadde reservasjon og fikk bordet greit, fra vi bestilte til vi fikk mat tok det en time.
jeg bestilte en burger da jeg vet fra tidligere at biffen ikke er allverden.
brødet på burgeren var tørt og burger var lite saftig og det var nesten ikke salat og dressing på. pommesfrites var overstekt og sideretten med løkringer var nesten brent. samboer hadde bestilt medium stekt biff med bakt potet. biffen serveres godt stekt med en kjempestor potet uten noe tilbehør og en liten skål med saus. alt ser lite delikat ut og i forhold til pris holder det ikke mål.
ingen spute hvordan maten smakte og ingen takk for besøket og smil når vi gikk.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Therje C

Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Det finnes mange bedre alternativer. Har aldri klart å etablere seg som en attraktiv spiseplass i Sandnes.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, j0hnaaget
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Vi fikk spise Big Horn sin 100ugå rett som var røykt oksebrisket selv om vi satte oss ned På Siå. Det var ikke så bra, for maten var ikke helt varm og husets spanske vin var slett ikke noe å skrøyte av. Vi betalte kr 100 for maten, greit nok og kr 97 for vinen som var helt begredelig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, leiknys2017
Anmeldt 22. januar 2020

Fantastisk opplevelse, vi var 19 stk som hadde bestilt hjortefilet, fløtepoteter og grønnsaker før vi skulle videre på konsert på kulturhuset. Vi fikk førsteklasses service og alle var superfornøyd med maten, kjøttet var bare helt perfekt!!! Jeg tror ikke det var en smule igjen på noens tallerken. Dette gjør vi gjerne igjen

Dato for besøk: januar 2020
Takk, ellenr585
Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

2 av oss spiste topp tilberedt indrefilet. Vår sønn spiste en mørk og smakfull kyllingburger. Måltid og service var topp. Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: januar 2020
Takk, oljehaug

Reisende som så på Big horn, så også på