“Kommer ikke utenom”
Anmeldelse av Yod Siam Thai Cuisine

Yod Siam Thai Cuisine
Vurdert som nr. 10 av 87 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Sawat di kaa! Velkommen! Du er herved invitert til å oppleve autentisk thaimat med originale råvarer og krydder. Når du spiser hos oss skal du få den samme gode matfølelsen som når du spiser hjemme hos en dyktig thailandsk hjemmekokk: Masse smak med god balanse mellom sterkt, søtt, salt og syrlig. Vi mener at mat skal lages med hjertet. Vi elsker maten vår, og matkulturen vi er en del av. Ingenting gleder oss mer enn å dele kjærligheten til thailandsk mat med deg og dine venner. Thaimat er ujålete og heftig. Om det renner litt av øyne og nese under måltidet så er alt som det skal: Da har du stiftet bekjentskap med noe av det mest typiske fra Thailand: Prik Ki Noo (små røde Thai chili). Vi bruker selvfølgelig chili, fiskesaus, lime, palmesukker og alle de kjente råvarene fra Thailand. Og vi passer på at mengdene er innenfor nordmenns tåleevne slik at du både kan nyte smaken og intensiteten. God appetitt! Taan Hai Aroy!
Anmeldt 24. november 2018

Fortsatt spiser jeg her med stor tilfredshet. Maten smaker fortreffelig, men de har skåret ned på antall retter i menyen, uten at det er vanskelig å finne noe godt. Lunchmeny er mer enn nok for dagens hovedmåltid.

2  Takk, KongHans1

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Thailand markedsføres som smilets land, og smilet er i høyeste grad til stede i Sandnes. Smilende betjening, rask servering og god mat. Den grønne curryen smakte akkurat slik jeg forventet.

Takk, torbj_rnj507
Kjetil P, Daglig leder på Yod Siam Thai Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! God mat og servering er det vi satser på. Hva skal til for å få en 5-er fra deg?

Anmeldt 5. september 2018

Thaimat spiser du her. Fortsatt! Nye eiere og ny betjening, som nok kommer seg etter hvert:). Men maten er bare herlig. Ta med eller spis på stedet. Kommer du før 17.00 får du en stor lunchporsjon. Er du ekstra sulten kan du legge på en 40-lapp og få full middag, som må være to lunchporsjoner..

Dato for besøk: august 2018
Takk, KongHans1
Kjetil P, General Manager på Yod Siam Thai Cuisine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Tusen takk! Vi jobber hardt med både meny og service, og har som mål å være den mest autentiske thairestauranten i Rogaland. Ingen snarveier eller smaksforsterkere - kun originale råvarer og kokkens kjærlighet. Velkommen tilbake! :-)

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Hvis du vil ha god thailandsk mat, bør du gå hit. Den ligger litt bortgjemt i Langgata, men er verd en omvei.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oeyvind L

Tusen takk! Litt bortgjemt, men til gjengjeld kan du parkere rett utenfor. Veldig praktisk både for takeaway og lengre besøk. Vi har ny meny nå - velkommen tilbake! :-)

Anmeldt 17. april 2018

Litt anonym ligger denne restauranten på et hjørne nord i Langgata, men man skal ikke la seg bli lurt av utseende. Her får man smakfulle opplevelser og hyggelig betjening. Anbefales! :)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 789hildeg

Reisende som så på Yod Siam Thai Cuisine, så også på

Har du vært i Yod Siam Thai Cuisine? Del dine erfaringer!