“Annerledes buffé, positivt eller negativt?”
Anmeldelse av Yod Siam Thai Cuisine

Yod Siam Thai Cuisine
Vurdert som nr. 11 av 84 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Sawat di kaa! Velkommen! Du er herved invitert til å oppleve autentisk thaimat med originale råvarer og krydder. Når du spiser hos oss skal du få den samme gode matfølelsen som når du spiser hjemme hos en dyktig thailandsk hjemmekokk: Masse smak med god balanse mellom sterkt, søtt, salt og syrlig. Vi mener at mat skal lages med hjertet. Vi elsker maten vår, og matkulturen vi er en del av. Ingenting gleder oss mer enn å dele kjærligheten til thailandsk mat med deg og dine venner. Thaimat er ujålete og heftig. Om det renner litt av øyne og nese under måltidet så er alt som det skal: Da har du stiftet bekjentskap med noe av det mest typiske fra Thailand: Prik Ki Noo (små røde Thai chili). Vi bruker selvfølgelig chili, fiskesaus, lime, palmesukker og alle de kjente råvarene fra Thailand. Og vi passer på at mengdene er innenfor nordmenns tåleevne slik at du både kan nyte smaken og intensiteten. God appetitt! Taan Hai Aroy!
Anmeldt 12. juli 2021

Så reklame på Facebook at de hadde thai buffé og vi ville prøve. Hadde bestilt bord på forhånd, men var ikke holdt av. Så etter buffebordet uten å lykkes. Spurte servitørene, men de snakket veldig dårlig norsk. Ble mer forvirret. Til slutt kom vi frem til at vi får serverte alle de 6 rettene på buffén på bordet. Skulle gjerne får beskjed tidligere at vi kunne bestille mer av en rett vi likte godt. På nettet står det pris på kr 269 per person (daterer 02.07). I restauranten har de satt opp prisen til kr 289 (11.07) I tillegg står det valg om flere dessert. Noe som ikke stemte. Fikk kun is med frityrstekt banan. Maten smakte greit. Ikke en plass vi ønsker å besøke igjen med det første.

Positivt: Parkering utenfor, sentralt, grei thai mat til ok pris. Fikk ta med matrestene hjem.
Negativt: Dårlig kommunikasjon, feil pris, dessertutvalg.

Takk, Vany90

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat som kom etter ca 15 min.
Lokalet er rent og fint og servitøren er veldig
Snill høflig og imøtekommende. Anbefaler denne
restauranten på det varmeste. Vi kommer snart tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Lassestvg
Anmeldt 5. mai 2021 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse, god mat og veldig hyggelig service i hyggelige lokaler. Blir flere besøk her.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 820olem
Anmeldt 7. april 2021 via mobile enheter

For en flott matopplevelse!
Min kone hadde en Chicken Cashew rett, mens jeg valgte Papaya Salat med scampi og en Tom Ka Gai. Dette smakte helt som å få den servert i Thailand. Så når savnet av å reise utenlands til Smilets land er stort og du ikke kan vente på maten anbefaler jeg at du bestiller maten din her på Yod Siam. Helt fantastisk mat. Ok pris, gode porsjoner og smaken er helt nydelig.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, troxda
Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Vi bestilte forretter: vårruller( vegetar/Kylling) wonton(vegetar) kylligspyd, tempura kylling. Hovedretter: Geng Paneng Gei ( Kylling) Phad thai vegetar og stekt ris.
Anbefales virkelig! Hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Venture741431

Reisende som så på Yod Siam Thai Cuisine, så også på

Har du vært i Yod Siam Thai Cuisine? Del dine erfaringer!