“Maten er helt på topp”

Chopan Tandoori Restaurant & Take Away
Vurdert som nr. 21 av 87 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Chopan Tandoori er en moderne restaurant med smakfulle tandoori, curry og biryani retter. Opplev maten fra Afghanistan, India og Pakistan som umiddelbart vil frakte dine lukte- og smaksans milevis unna Sandnes. Vi inviterer deg til å oppleve våre nøye tilberedte og smakfulle retter som du neppe vil glemme med det første.
Anmeldt 24. november 2018

Spiser alltid her når jeg er i Sandnes. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Denne gangen var det dessverre forferdelig kalt innendørs, så skal du dit i den kalde årstid må du kle deg godt!
For den prisbevisste kan du bestille dagens rett, som er en rett tatt fra menyen, og som tilbys til redusert pris. Hver dag - ny dagens.

Takk, KongHans1

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Tok en tur til denne restauranten på sparket en lørdagskveld. Utsiden ser noe sjuskete ut, men innsiden var meget koselig. Rettene vi bestilte var Butter Chicken og Chicken Garlic Saag. Vi var meget fornøyde. Gode smaker, saftig kylling, god mengde ris og ‘medium’ var passe sterkt. Plain naan og garlic naan var også veldig godt. God service var det og.

1  Takk, 380_rjans
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Nydelig kylling. Vi tok en av hver av kylligrettene. Mye mat og kjempegodt.
Anbefales. Her er prisene fornuftige også utenom 100ugå. Dagens til
kr 149

Takk, palkvam
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

God mat med gode og varierte smaker, men mangler litt for å bli helt topp. Kald naan og i overkant syrlige sauser trekker ned. Nb: Ingen alkoholholdig​e drikkevarer å få kjøpt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, AtleR_13
Anmeldt 3. juni 2018

Var her med noen venninner under 100-ugå i Sandnes. Så plutselig noe som kravlet i maten, var en liten larve. Tok umiddelbart kontakt med servitøren som ville "hysje! det vekk. Beklaget seg ikke eller noen ting. Vemmelig! Vi gikk.

Dato for besøk: februar 2018
3  Takk, Vany90

Reisende som så på Chopan Tandoori Restaurant & Take Away, så også på

Har du vært i Chopan Tandoori Restaurant & Take Away? Del dine erfaringer!