“Masse god mat til en rimelig pris”
Anmeldelse av Chopan Tandoori Sandnes

Chopan Tandoori Sandnes
Vurdert som nr. 24 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Maten var meget god, og så mye at vi ikke klarte å spise opp, men fikk resten med hjem i doggybag. Mange takk

Dato for besøk: august 2020
Takk, 574bjartes

Anmeldt 8. juli 2020

Her får du mye godt for pengene, betjeningen er alltid blide, og maten er en fest for smaksløkene.
Tar også alltid med nye bekjente her.

Takk, SaltyDraug
Anmeldt 3. april 2020 via mobile enheter

Maten Her smaker alltid godt. Gode nanbrød. Litt dyrt hvis du er som meg å må ha litt av alt. Men lett verdt hver krone. Vi bestilte Garlic chicken tikka og en grill mix rett. Veldig godt!! Vi pleier altid å hente maten, så kan ikke si noe om service i restauranten. Men maten er premuim

Dato for besøk: april 2020
Takk, larssa89
Anmeldt 22. mars 2020 via mobile enheter

Bestilte takeaway som hadde kjempe gode smaker! Noe av det beste jeg har smakt! Restauranten er blanding mellom afghansk,iransk og indisk mat mener eg.
Bestilte Dal makhani og lam med chili
Enkelt og greit å betale på nett og plukke opp. Fikk praktiske skåler som var vakuumert og det var lagd fint til.
Veldig greit.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Mille2007
Anmeldt 20. oktober 2019

Jeg og andre som var med var fornøyd med maten. Jeg var der to dager på rad. Det var noen ting jeg reagerte på. For det er et bra potensiale her.

1. Personen som tar bestilling etc. Får meg til å føle meg uvelkommen. Jeg krever ikke mer enn et hyggelig smil. Han må ikke tulle med oss eller noe for å være helt okei og fungere fint som servitør. Men man må ha et minimum å smile iallefall. Rett og slett anerkjenne at vi er der og vi betaler tross alt for maten og servicen.

2. Dag to. Så var det som at han brydde seg enda mindre. Jeg og en til fikk feil mat. Vi sa ikke ifra da vi hadde dårlig tid og ville ikke vente på noe nytt. Han tok også med drikke som ikke var bestilt.

3. Det var håpløst å oppnå noe kontakt med mindre vi fysisk reiste oss opp og gikk til disken.

Jeg jobber i dette yrket selv og har en mye mer hektisk hverdag. Det burde være mer fokus på å ta vare på gjestene, spesielt siden dette ikke er en veldig stor plass, så burde det være tid til dette. Jeg har normalt en høy terskel for hva jeg har forståelse for. Men her var det ett tilfelle hvor jeg rett og slett ikke er fristet til å være på grunn av en så ekstremt manglende service. Håper dere kan jobbe videre med det, så blir det sikkert en veldig bra restaurant.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Frida E

Reisende som så på Chopan Tandoori Sandnes, så også på

Har du vært i Chopan Tandoori Sandnes? Del dine erfaringer!