“Makeløst!”
Anmeldelse av Fira

Fira
Vurdert som nr. 31 av 89 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Jeg har ikke ord for å rettferdiggjøre en aften med et slikt mangfold av kulinariske og visuelle opplevelser vi her kommer til!

Takk, Mosterbeth

Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Hadde en særdeles hyggelig lørdag her sammen med hyggelige folk. Vinsmaking og foredrag stod på programmer. Alle vinene smakte veldig godt og maten som Ingeborg hadde laget var også veldig god.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra!
God atmosfære(ute og inne) og hjemmekoselig. Maten var fantastisk. En opplevelse som vi sent vil glemme.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Per A
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Fornøyelig konsept med nydelig mat, ypperlig service, hjemmekoselig atmosfære og herlig stemning! Book bord og få en opplevelse utenom det vanlige i Sandnes sentrum.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, MonaS300
Anmeldt 23. september 2017

Svært sentralt i Sandnes ligger denne perlen av en hjemmerestaurant. Vi ble tatt imot av en sprudlende vertinne som ønsket velkommen med like sprudlende Prosecco. På rødrutete duk stod Italiensk mat klar på langbordet med bare gode smaker. Måltidet ble avsluttet med kaffe og deilig Tiramisu.
En deilig oase som kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Elwictor

Reisende som så på Fira, så også på

Sandnes, Rogaland

Har du vært i Fira? Del dine erfaringer!