“Super fresh mat!”
Anmeldelse av Maki Bar

Maki Bar
Vurdert som nr. 5 av 88 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Supergod mat til bursdagsselskap. Vi fikk en variert meny, slik at alle fikk smake på mye forskjellig, fra ferske vårruller til red curry. Falt i smak hos alle fra 0-66 år!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jarlejarle

Anmeldt 12. desember 2018

Har vært her og spist flere ganger, maten er fantastisk og servicen er upåklagelig. Trivelig interiør. Her selges også forskjellige asiatiske matlagingsvarer som ferdige sauser etc.

Takk, 1familie
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra og hyggelig, god mat, fine atmosfære vil anbefale dette stedet til alle og enhver, lykke til.

Takk, Raymond Knudsen S
Anmeldt 14. oktober 2018

Restauranten holder til inne på det nye kjøpesenteret i Sandnes, Lurabyen, maks 5 min kjøring fra Sandnes sentrum og 1 min unna Kvadrat Kjøpesenter. Nytt senter med noen få butikker med mange parkeringsplasser.
Kanongod service. Maten er god, men varierer litt fra rett til rett. Greie priser. Vært innom her 3-4 ganger siden de åpnet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Vany90
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Maki bar er en av di bedre plassene i Sandnes å spise, litt blanding av thai/Japansk mat.. har vert her flere ganger å er like fornøyd hver gang. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 746fredrikg
Helge H, Eier på Maki Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Tusen takk Fredrik, alltid gøy å høre gjester som kommer igjen

Reisende som så på Maki Bar, så også på

Har du vært i Maki Bar? Del dine erfaringer!