“Meget snakfullt”
Anmeldelse av Hekkan Burger

Hekkan Burger
Vurdert som nr. 18 av 88 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte burgermeny No.1, med grillede poteter. Barn som voksne syntes det smakte fortreffelig. Anbefales til familien.

Takk, 228gertv

Anmeldt 15. august 2018

Saftig og god burger, slik skikkeleg burger skal vera.
Godt hamburgerbrød, grilla poteter med herleg dip til.
Uhmmm

Dato for besøk: august 2018
Takk, 0302osse
Anmeldt 5. august 2018

Jeg har ikke smakt enn bedre burger enn dette! jeg anbefaller virkelig alle og ihvertfall prøve denne burgeren, jeg så mange andre hadde hatt problemer med ventetiden, men det har aldri skjedd meg, men jeg bestiller på telefon, er max 20 min ventetid som er ok for meg.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Shh I
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Spiste hamburger på denne restauranten sammen med min venn før kinobesøk. Burgeren var god men køen var lang og ventetiden litt for lenge. Sikkert en enda bedre opplevelse hvis færre gjester.

Dato for besøk: april 2018
Takk, mrifreak68
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Konkurrent til Birger Burger dette. God burger og fries. Birger burger smaker muligens hakket bedre isolert sett. Men blir her neste gang og grunnet og og rask! service, god mat og mye for pengene.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Nevroaktiv

Reisende som så på Hekkan Burger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hekkan Burger? Del dine erfaringer!