“Middelmådig biff”

Hereford & Friends Steakhouse
Vurdert som nr. 25 av 88 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var her å spiste i forbindelse med jobb. Vi falt fort for wagyu biff som forrett og en langtidsmodnet entrecôte, hvor vi hadde skyhøye forventinger.

Ingen av rettene holdt mål... verken entrecôten eller wagyu var så møre eller bra stekt som de burde være. Det som redder restauranten er at service var bra.

Tror ikke vi kommer tilbake her.

1  Takk, KjetilH264

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Så var det klart for årets første smak på ribba. Dessverre ikke helt topp. Burde vært noe mer stekt, da den var løs og fet.
Serveringen var blandet kvalitet.
Blir nok en tid til neste besøk her.

Takk, odd4327
Tommy S, Eier på Hereford & Friends Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Odd Magne,

Dette var veldig trist å lese og vi beklager virkelig for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det ikke være.
Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på kontakt@herefordandfriends.com, slik at vi kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Familien dro ut på middag, noe som er sjelden kost. Bestemte oss for å dra hit da meny og lokaler så særdeles hyggelige ut.
Service : vi ventet nesten 5 minutter for å komme inn, uten at det var en eneste person i køen og 2 opptatte bord. Da vi endelig fikk bord, ble vi møtt med dårlig service og en slags attitude hengende over bordet. Først ble den ene meny-lappen glemt, så ble min drikkebestilling først levert 5 minutter etter dette. Da maten kom, var den kjedelig men spareribsene smakte utsøkt!
Spareribs serveres med pommes frites, og jeg lurte på om jeg kunne bytte disse ut med søtpotetfries. Dette gikk ikke, og man måtte bestille ekstra. Når maten endelig kom manglet jeg soppsausen jeg hadde bestilt, og måtte gi beskjed om dette. Samtidig fikk jeg ikke med de ordinære pommes fristene, dette måtte jet også spørre om. Kjøttet til min far var muligens det seigeste sv indrefilet vi noen gang har smakt. Han måtte bare gi opp.
Det kom aldri en kelner til oss å for å høre om maten smakte.

Dette er til nå den verste restauranten jeg har vært på i Sandnes. Anbefales ikke!

3  Takk, Julian H
Tommy S, Eier på Hereford & Friends Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Julle,

Dette var trist å lese og vi beklager så mye for dårlig service og mat. Slik skal det virkelig ikke være hos oss, og vi er veldig lei oss.

Anmeldt 8. oktober 2018

Det hele ble bare en skuffelse. Etter vi hadde ventet i 45min til hovedrettene med feil retter , lite stekt biff og tørr burger måtte vi bare klage. Og da ble det ikke så mye bedre heller etter reaksjonen til hun som serverte oss..
Ble en en dyr kveld med skuffelse..

2  Takk, 172kevenb

Hei Keven B,

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God atmosfære, hyggelig betjening - "død mat" det var tamt, lite smak - store forventninger men aldri vært der etterpå

Takk, erikkI4089BO

Hei Erik K!

Dette var virkelig ikke bra, og vi beklager så mye for "død mat". Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Vi tar dette videre til kjøkkensjefen med en gang.

Reisende som så på Hereford & Friends Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford & Friends Steakhouse? Del dine erfaringer!