“Fantastisk kjøtt, mangler litt på service”

Hereford & Friends Steakhouse
Vurdert som nr. 24 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Omahabiff, rare selvfølgelig. Det var greit utvalg av både poteter, annet tilbehør og saus. Bestilling ble gjort på en ferdigtrykket notisblokk, der man selv noterte ned nummetet på retten man ville ha. Slik sett ble servicen ganske upersonlig, og maten ble heller ikke presentert når den ble servert. Personalet var forøvrig høflige og blide, og det ton ikke lang tid før maten var ferdig. Biffen var svært saftig og velsmakende. Noe av det bedre man har smakt i både inn- og utland. Vinutvalget var bra, men kun 3-4 viner man kunne få i enkeltglass.

1  Takk, snownorth800

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ventetid bortimot en time. Entrecôte for 2 av 3 var enkelt og greitt SEIG. Det holder ikke i 2020 å bruke så dårlige råvarer. Bra garnityr kompenserer lite.

Takk, _ivinde2019
Anmeldt 3. juli 2020

Fikk spareribs med bare ben og klaget. Fikk ikke noe forståelse og måtte betale selv om jeg ikke hadde rørt maten! Her har de kjøpt inn et billigere parti kjøtt og selger det til samme pris! Uttrolig skuffet over både mat og service!!

Dato for besøk: januar 2020
5  Takk, Tor-Inge-Buvik
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

For å ta det positive først, de kan sin garnityr. Det var nydelig kremet sopp, fantastiske løkringer, god søtpotetfries, og gode fløtegratinerte poteter. Så til resten av opplevelsen: kalveentrecoten var veldig seig, vanlig entrecot det samme. Brusen var uten kullsyre, hummeren var seig og tørr. Servitørene var uinterreserte, og spesielt burde en av de gått på smilekurs. Alt i alt en meget skuffende opplevelse.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Gunndern
Anmeldt 3. mai 2020

Først det positive: Kalvebiffen var bra, og tilbehøret var nydelig.
Så til det som ikke fungerte så bra: Hummeren vi bestilte til forrett var dårlig. Skallet på kloa vare mykt, og kjøttet var veldig seigt. Da vi klagde på hummeren, svarte servitøren at det ikke var sesong for hummer, og viste ingen interesse for å gjøre oss fornøyde. Hvorfor i alle dager har man da hummer på menyen? Servitøren burde sagt fra på forhånd at hummeren ikke var fersk. Vi ble heller ikke særlig godt behandlet. Servitøren var morsk, lite vennlig og virket ikke engasjert eller glad i jobben sin. For en gjest på en restaurant av denne typen er måten man blir behandlet på av personellet halve opplevelsen. Her er det strykkarakter. Vil du ha en god biff, så leverer Hereford and Friends, men du går neppe ut herfra med et smil om munnen.

Dato for besøk: mai 2020
3  Takk, matkritisk

Reisende som så på Hereford & Friends Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford & Friends Steakhouse? Del dine erfaringer!